Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-06, 14:12   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Påpekade fel för Expekt - ingen bonus


Bettade lite pengar på UFC 116 i lördags och märkte till min förvåning att spelstoppet på ett par av prelim-matcherna inte var förrän 04:00. Ni som följer UFC vet säkert att prelimsen (förmatcherna) alltid avgörs innan 04:00, det var alltså ett felaktigt satt spelstopp av Expekts bookie. Vill minnas att de berörda matcherna var Kendall Grove vs. Goran Reljic och Brendan Schaub vs Chris Tuchscherer, vilka var öppna för spel trots att en vinnare redan hade utsetts.

Dagen efter mailade jag och påpekade det för Expekt i hopp om att få en liten bonus, men det enda jag fick var ett "Tack för feedbacken". Jag hade ju tidigare läst om folk som har påpekat liknande fel och i sin tur fått en bonus, så därför blev jag lite upprörd.

Tycker ni att jag borde försöka vara på dem lite och har ni några tips på hur jag kan gå tillväga då?

Annars funderar jag på att byta till ett spelbolag som ger sina befintliga kunder regelbundna bonuserbjudanden och inte enbart fokuserar på att knyta åt sig nya kunder (som Expekt). Tips?

Tack på förhand!
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 14:14   #2
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skadar inte att ge dem en liten vänlig påminnelse om din hjälpsamhet. Inget att förlora
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 14:18   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Skadar inte att ge dem en liten vänlig påminnelse om din hjälpsamhet. Inget att förlora
Jo, juste. Glömde tillägga att jag flikade in om en bonus inte vore på sin plats, men de svarade bara att de inte kunde ge mig någon. Minns inte senast jag fick en bonus från den sidan trots att jag omsätter ganska mycket där.
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 14:19   #4
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag fick en gång 100 pix,för en liknande grej av Unibet.

Har gjort samma saker hos Expekt och Bet365,där har jag fått nada.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-06, 15:00   #5
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

bet365 brukar iallfall jag få bonus. inte för att jag hjälpsam och påpekar fel , utan nån gång i månaden. förr jag brukade satsa 5 dollar i snitt, fick jag 5 dollar bonus nån gång i månaden. men nu när jag satsar 20 dollar i snitt , och häromdan fick jag bonus på 20 dollar som bara ska omsättas 3 gånger(=60$), inget insättningskrav.
kollar ni mailen på sajten? där får man en kod som ska skriva in i erbjudande kod.
ett tips till. om ni vill. dessutom fick jag 100 dollar bonus när jag skaffade bet365 på mobilen. se till att ni bara har 100 dollar! på sportkontot. (har ni t ex 500$ måste dom också omsättas)och sen ska det omsättas (100+100=) 200 x 3gånger= 600 dollar. gjorde första bettet på mobilen, resten på datorn.
men kan ju nöja sig med 20 dollar bonus om man vill.
expekt har aldrig fått nåt, men använder den sajten nu också för tillfället.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td