angående spanien-tyskland så tror jag att tysken inte hade så mycket emot att matchbilden blev den det blev med att zona av ytor och och ligga i "stratblocken" för omställningar vilket man gjorde vid några tillfällen med den där sista procenten som fattades i deras kvalitet för att det skulle va dem som hade gjort första målet.
är lätt att säga att spanien spelade ut tyskland men så tyckte inte jag det va. ja, spanien va bättre men inte så himla mycket bättre. det va ju på en fast situation som tyskland fallerade och spanien avgjorde och inte i det grundspel man spelade. den taktiska kampen slutade 0-0 och fick avbrytas efter 75min när spanien gjorde 1-0, sen va det ju en annan match den sista kvarten.
jaja, vet att det är historia och att jag säkert babblar en massa off topic men fick en åthutning att jag inte skrivit ett inlägg på över en vecka så here we go...
till topic så håller jag med avej om att inte kommer tyskland att ge bort en vm medalj pga motivationsbrist. över i bronsmatchen o under i finalen känns vettiga.