Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-08, 20:11   #16
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Någon annan som är överraskad över hur stor favorit Spanien är?

Oddsen enligt oddsportal just nu
Netherlands - Spain 3.60 3.27 2.09 (medel)
Netherkands - Spain 3.90 3.58 2.22 (max)

Jag hade väntat liknande odds som i semifinalen. Skall Spanien verkligen vara så här stor favorit?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 20:26   #17
 
Rio de janeiros avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Macaé, Rio de Janeiro
Inlägg: 20
Sharp$: 324
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Någon annan som är överraskad över hur stor favorit Spanien är?

Oddsen enligt oddsportal just nu
Netherlands - Spain 3.60 3.27 2.09 (medel)
Netherkands - Spain 3.90 3.58 2.22 (max)

Jag hade väntat liknande odds som i semifinalen. Skall Spanien verkligen vara så här stor favorit?
Ja det tycker, de är ett mycket bättre lag på samtliga positioner.
Såg du vad de gjorde med Tyskland??
Rio de janeiro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 20:36   #18
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rio de janeiro Visa inlägg
Ja det tycker, de är ett mycket bättre lag på samtliga positioner.
Såg du vad de gjorde med Tyskland??
Segern mot Tyskland var ju rättvis men Tyskland hade också sina lägen trots att de mestadels var mer tillbakapressade än jag räknat med. Jag hade faktiskt trott på 0-0 i semifinalen till Spanien tog ledningen på ett nickmål från en hörna. Det var överraskande, Spanien brukar inte vara speciellt effektiva på hörnor. Så jo, jag såg vad de gjord med Tyskland och det var övertygande men inte mer.
Jag har inte mycket koll på Holland men jag tänker mig att de är i samma klass som Tyskland. Möjligtvis kan de hålla uppe spelet lite bättre än tyskarna genom att de är lite bollsäkrare, eller?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 20:40   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

spanien att vinna Vm
och rak tyskland


2.58

bara köra allt ni äger
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 20:54   #20
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Babbe Visa inlägg
spanien att vinna Vm
och rak tyskland
2.58
bara köra allt ni äger
Spanien att vinna vm har jag sen länge, till oddset 5 (garderat med Argentina) . Jag tror inte jag skall göra ytterligare satsningar där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-08, 21:45   #21
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

angående spanien-tyskland så tror jag att tysken inte hade så mycket emot att matchbilden blev den det blev med att zona av ytor och och ligga i "stratblocken" för omställningar vilket man gjorde vid några tillfällen med den där sista procenten som fattades i deras kvalitet för att det skulle va dem som hade gjort första målet.
är lätt att säga att spanien spelade ut tyskland men så tyckte inte jag det va. ja, spanien va bättre men inte så himla mycket bättre. det va ju på en fast situation som tyskland fallerade och spanien avgjorde och inte i det grundspel man spelade. den taktiska kampen slutade 0-0 och fick avbrytas efter 75min när spanien gjorde 1-0, sen va det ju en annan match den sista kvarten.

jaja, vet att det är historia och att jag säkert babblar en massa off topic men fick en åthutning att jag inte skrivit ett inlägg på över en vecka så here we go...

till topic så håller jag med avej om att inte kommer tyskland att ge bort en vm medalj pga motivationsbrist. över i bronsmatchen o under i finalen känns vettiga.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 06:17   #22
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Jag kommer att spela Klose to score 2+ goals @ 8.00 i odds. Jag tror att Uruguays backlinje kommer att ha problem med tyskarnas spel. Klose, har som bekant möjlighet att gå om Ronaldo som alltime VM-målkung.

Blir det straff kommer garanterat Klose att ta den, och där ligger spelvärdet. De andra i laget kommer troligen göra allt för populäre Klose att i sitt sista VM bli bästa målskytt.

Slänger även in en TV-peng på Klose att göra förtsta målet och Tyskland vinna med 2-0 till 19 i odds.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 07:43   #23
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

Lite kul fakta om VM:s två sista matcher.

Uruguay - Tyskland

Ingen bronsmatch har någonsin slutat X.
Uruguay haraldrig slagit Tyskland i VM.
Uruguay har 14 raka utan vinst mot Europeiskt motstånd i VM.
1970 möttes dessa i bronsmatchen. Tyskland vann 1-0.
Forlan har gjort 5 mål i VM. 4 är gjorda utanför straffområdet och 1 mål var på straff.
Tyskarna har vunnit 3 av 4 bronsmatcher.
Tyskarna har gjort 3 mål i 3 av sina 4 bronsmatcher.
7 raka bronsmatcher har vunnits av Europeiska lag.



Holland - Spanien

Vinner Holland efter ordinarie tid så är de det andra landet någonsin att vinna alla kvalmatcher och alla matcher i VM. Brasilien gjorde detsamma 1970.
Holland har 25 raka utan förlust.
Holland har vunnit bara 5 av sina 12 senaste i VM mot Europeiska lag.
Spanien kan göra en sak som enbart Tyskland lyckats med (1974) nämligen att vinna VM som regerande Europamästare.
Detta är första VM-finalen utan Brasilien, Argentina, Tyskland eller Italien.
Spanien har vunnit 42 av sina 44 senaste matcher.
Om Spanien gör färre än 4 mål och vinner så blir de det världsmästarlag som gjort färst mål.
Spanien har vunnit sina senaste 3 matcher med 1-0 efter mål i sista tredjedelen av matchen.
Sergio Ramos har foulat mer än någon annan spelare i VM (15 ggr) men inte fått kort.
Spaniens 7 senaste VM mål har gjorts av Barcelonaspelare (Villa, Puyol och Iniesta)
7 av Hollands 8 senaste mål har gjorts av spelare som lämnade Real Madrid 2009 (Huntelaar, Sneijder och Robben)
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 07:54   #24
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När ska bläckfisken tippa?
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 10:12   #25
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bläckfisken valde Tyskland
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 11:25   #26
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Bläckfisken valde Tyskland
Ünd España
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 11:29   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Prickar Paul det här så är jag seriös. Vi får starta en fond för att köpa honom.
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 11:40   #28
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Känner inte till några detaljer kring bläckfisken, men även om det nu stämmer att han prickat alla matcher så är det ju vad...6 matcher hittills?

His keepers say he correctly predicted nearly 70% of Germany's results during the 2008 European Championship.

shit. pricka 70% av 7 matcher.... it's uncanny....
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 11:45   #29
JT
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
Lite kul fakta om VM:s två sista matcher.
7 raka bronsmatcher har vunnits av Europeiska lag.
Den här statistiken kan vi ju dessutom komplettera genom att konstatera att 7 av de 8 senaste bronsmatcherna har FÖRLORATS av Europeiska lag.
JT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-09, 11:49   #30
JT
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 0
Standard

... och ända sedan Brasilien vann VM i Chile 1962 har Sydamerika och Europa vunnit varannat VM. Denna trend kommer nu att brytas på söndag.
JT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td