Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-02, 15:52   #61
mwickholm

mwickholms avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..
Dock har välkomstbonusar och två reloadbonusar fungerat bra utan limitering, men kanske det har att göra med att jag förlorade dem på första spelet, medan jag vann första spelet på den här bonusen (Wales vann mot Nordirland). Sedan spelade jag ett litet spel för att slutföra omsättningen innan jag lastade allt på England mot Island (eftersom jag tjänade lite på det och endera fick pengar tillbaka till Smarkets eller mer att ta ut på Coolbet), men kanske man skulle ha låtit bli det spelet då...
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat