Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-07-02, 14:52   #61
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..
Dock har välkomstbonusar och två reloadbonusar fungerat bra utan limitering, men kanske det har att göra med att jag förlorade dem på första spelet, medan jag vann första spelet på den här bonusen (Wales vann mot Nordirland). Sedan spelade jag ett litet spel för att slutföra omsättningen innan jag lastade allt på England mot Island (eftersom jag tjänade lite på det och endera fick pengar tillbaka till Smarkets eller mer att ta ut på Coolbet), men kanske man skulle ha låtit bli det spelet då...
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-02, 22:38   #62
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mwickholm Visa inlägg
All in för det mesta, visst kan det vara en orsak, men så hårt och snabbt tycker jag inte det ska behövas, på vilket sätt är jag en fara för dem.
Bra att veta. Brukar inte lasta allt på en gång, kan vara därför jag klarat mig. Har som du plockat välkomstbonus samt 2 reload.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-06, 16:22   #63
 
joback1s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 89
Sharp$: 133
Standard

100% upp till 2k utgår 10 Juli. Efter det kommer det vara 100% 1.5k.
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 12:40   #64
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Det är högst sannolikt anledningen till limiteringen. Av någon anledning så stänger de gärna av "bonushoror" lagom till att bonusen är uppnådd oavsett de har vunnit eller torskat på siten. För mig är det helt obegripligt, bonussystem är liksom ingen direkt nyhet och när de erbjuder möjligheten så är det klart att det utnyttjas.. Förvisso är det en stor andel av "hororna" som aldrig återkommer med spel utan lägger ned efter sin bonustrade. Så om man vill behålla kontot ograverat ett tag så är det som alltid bäst att inte ens utnyttja bonusen..
Precis, obegripligt.

Kan förstå det om någon råkar ha tur


Måste väl vara en helt annan orsak? Ser i tex Betfairs villkor att de är helt nojjiga och begränsar per ip-nummer m.m. säkert att mwickholm inte delar ip med spelande (bonus) kompisar?

Först ger man bort en bonus och sedan begränsar man kunden man ska tjäna pengar på...

Får mig att tro att något är fel eller att fakta saknas i berättelsen... alternativt en matchande berättelse med samma ip

Edit förstås, kan ju vara så att smaskiga kampanjer är planerade och att den som då ogenerat spelar med sannolikt bonustrade-mönster ligger pyrt till ?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-07-07 klockan 13:10.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 19:28   #65
 
mwickholms avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Ort: Finland
Inlägg: 455
Sharp$: 2100
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Måste väl vara en helt annan orsak? Ser i tex Betfairs villkor att de är helt nojjiga och begränsar per ip-nummer m.m. säkert att mwickholm inte delar ip med spelande (bonus) kompisar?

Först ger man bort en bonus och sedan begränsar man kunden man ska tjäna pengar på...

Får mig att tro att något är fel eller att fakta saknas i berättelsen... alternativt en matchande berättelse med samma ip

Edit förstås, kan ju vara så att smaskiga kampanjer är planerade och att den som då ogenerat spelar med sannolikt bonustrade-mönster ligger pyrt till ?
Jag har berättat precis som det är, och om det vore något fusk enligt deras mening borde väl kontot stängas? Nu har de ju bara begränsat hur mycket jag får satsa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
mwickholm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 21:52   #66
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 262
Standard

Riktigt kassa odds här.
Hur lyckas ni hitta hyfsade odds?
Putte77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-07, 22:07   #67
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Har ofta om inte alltid legat högt på favoriterna i varje em-match
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-07-09, 11:12   #68
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 241
Sharp$: 2344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Putte77 Visa inlägg
Riktigt kassa odds här.
Hur lyckas ni hitta hyfsade odds?
Frankrike till 2,85 mot Tyskland kan jag inte säga var dåligt.
theskab är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 19:19   #69
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Hej!

Tog ut en summa penga i söndag via trustly. Dem har inte betalat en och undrar hur jag ska gö vidare nu. De skyller på en säkerhetskontroll som är rutinmässig. Mitt konto är verifierat sen innan och har tidigare tagit ut pengar. Dem lovar de ska återkom men gör inte det. Hur ska jag göra för att sätta press på dem? Kan man kontakta någon gamling kommission eller liknande? Allt är i sin ordning med kontot så börjar bli orolig. Samma sak för någon annan? 5 dagar via ett trustly uttag där kontot redan är verifieras sen långt tidigare. Luktar illa detta..
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 20:14   #70
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Snackade precis med chatten då jag själv nyss tog ut och väntar. Dom hävdar att dom ligger efter och ska fixa betalningar ikväll och under morgondagen. Se om dom håller detta.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 20:26   #71
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Snackade precis med chatten då jag själv nyss tog ut och väntar. Dom hävdar att dom ligger efter och ska fixa betalningar ikväll och under morgondagen. Se om dom håller detta.
Okej, återkom gärna när du får dina pengar. Hur länge har du väntat?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 20:34   #72
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
Okej, återkom gärna när du får dina pengar. Hur länge har du väntat?
48h typ
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-18, 21:34   #73
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Plockade ut ungefär 7000 kr därifrån (genomspelad bonus) förra veckan utan problem. Trustly tog någon dag när de fått kopia på körkort.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-20, 11:32   #74
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Har fått mina pengar nu.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-27, 12:55   #75
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

VD´n på Coolbet, Jan Svendsen bloggar... https://www.coolbet.com/en/blog/how-...-company-part3

Han är iaf till viss del ärlig med hur bolagen tänker även om han har fel i många stycken. Hans kapacitet som oddssättare är också aningen begränsad och "totally old school" även om Sunderland-exemplet är bra hur man skall göra för att maximera vinster. Har dessutom svårt att tro att hans sportspelande gett vinst 28 av 30 år, att han skulle bokföra ett enda spel är helt främmande...
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td