Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-19, 00:49   #48
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av PumaDessan91 Visa inlägg
Okej, glömde säga att jag bor hemma hos mina föräldrar, betalar 1 500:- i månaden, och då ingår allt!

Det är de enda utgifterna jag har, förutom fritiden och ett mobilabonnemang på 300kr, sen kan jag göra vad jag vill, och anser mig själv med alla låga utgifter leva på betting, för de gör jag ju onekligen?

Bara för att jag inte som du lever lyxliv på de betyder de ju inte att andra normalssvenssons kan leva på de, eller hur?

Eftersom jag i min presentation skrivit att jag fyller 19 år så räknade jag med att du förstod att jag fortfarande gick i gymnasiet, men de gjorde du onekligen inte.

Hade jag däremot varit 25+ med man och två barn, så kan jag förstå din frågeställning...men då hade jag inte heller kunnat skriva att jag lever på betting.
Det han menade var ju det som många "glömmer" när de säger att de lever på betting, just det att man måste sätta undan till pension, försäkring osv.....

Hmm, Söderling är halvskadad och har för tillfället ingen bra form alls.....känns som 3-0 ligger bättre till än -7,5 enligt mig då jag tror att det kan bli jämnt i varje set.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng