Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-08, 12:29   #129
Speedyearl
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vid den tidpunkten hade hemlige Melander inte gått ut med info kring utrustningsändringarna som blev till finalen (även om man kunde läsa mellan raderna och hoppas på det). När de kom ut så förstod alla
vad det skulle innebära.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Sen kan jag tycka det är småfisigt att leta fel som inte va fel i en suverän analys som ingen här funderat kring innan

Men hoppas någon tar lärdom kring hur man kan tänka kring försök inlagda i streckspel, inför framtida lopp med de förutsättningarna.

Men om man nu är så fruktansvärt bra på analyser borde man kanske kunnat förutse att utrustningsändringar skulle ske vid en final?!

De kunde ju uppenbarligen slå fast att hans chanser att öppna och nå spets var högst begränsade så steget till att gissa sig till utrustningsändringar är ju inte jättestort i min värld iaf.

Uncle Lasse har ju gjort en del starter over there så att han skulle kunna öppna var knappast en hemlighet.

Du får tycka precis vad du vill angående att jag inte anser att det var en analys värd en guldstjärna direkt!

Du försvarar alltid SP oavsett så det är ingen nyhet.

Använder mig själv av SP mycket och de är väldigt duktiga och informativa. De är dessutom duktiga på att profilera sig som bästa speltjänsten och det ihop med att det är en betaltjänst gör att jag har noll problem med att vara kritisk när folk hyllar en analys som bevisligen var helt fel på det gällande ett väldigt viktigt moment i framförallt sprinterlopp av denna dignitet.

Och avslutningsvis så kanske du skulle ta och läsa en gång till, som ExtremtRik på ett diplomatiskt sätt visade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)

Senast redigerad av Speedyearl den 2016-07-08 klockan 12:33.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat