Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl
Men om man nu är så fruktansvärt bra på analyser borde man kanske kunnat förutse att utrustningsändringar skulle ske vid en final?!
De kunde ju uppenbarligen slå fast att hans chanser att öppna och nå spets var högst begränsade så steget till att gissa sig till utrustningsändringar är ju inte jättestort i min värld iaf.
Uncle Lasse har ju gjort en del starter over there så att han skulle kunna öppna var knappast en hemlighet.
Du får tycka precis vad du vill angående att jag inte anser att det var en analys värd en guldstjärna direkt!
Du försvarar alltid SP oavsett så det är ingen nyhet.
Använder mig själv av SP mycket och de är väldigt duktiga och informativa. De är dessutom duktiga på att profilera sig som bästa speltjänsten och det ihop med att det är en betaltjänst gör att jag har noll problem med att vara kritisk när folk hyllar en analys som bevisligen var helt fel på det gällande ett väldigt viktigt moment i framförallt sprinterlopp av denna dignitet.
Och avslutningsvis så kanske du skulle ta och läsa en gång till, som ExtremtRik på ett diplomatiskt sätt visade.
|
Men herregud, tipsen var till V75 och försöket, inte finalen som gick 22:10 på natten och låg utanför V75.
Där stämde spetsanalysen och det var det som tippades.
Om du hakar upp dig på en mening som inte berör de aktuella tipsen till V7 omgången, fine upp till dig.