Ämne: HOTING
Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-10, 11:30   #23
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vidhåller att kvalitén på hästarna som tävlar i Hoting är så fruktansvärt usel att kaffeburkar egenrligen varit rimliga priser. Generellt är det sämre lopp än de flesta rena breddomgångar som körs runt om i landet. Ser att det även till deras huvuddag med tv sändning nästa fredag är lika usla lopp. Att det sen är en fantastiskt fin och välskött bana kan man bara hålla med om.
Hehe, kvaliteten på hästarna? Jag är spelare och jag kan GIVETVIS analysera loppen och föredrar att loppen inte innehåller några megastjärnor. Jag är inte i behov av alla tusen informationer utan kan ändå komponera system. Det där om kvalitet på hästarna har aldrig stört mig på något sätt.

Det finns 20-25 bygdetravbanor i sverige, Bl.a. i närheten hör JUNSELE. Inte ens där är det kaffeburklar i pris, visserligen blygsamma prispengar och det går att spela 5 kr spel

Hoppas du äntligen har förstått att de finns INTE V75-klass på alla hästarna som täcker 60 omgångar per år. Inte ens om man sänker till 30 omgångar kan jag lova dig. Hoppas du någon gång i framtiden kan redovisa hur du vill att sverige ska lägga upp travandet. Vågar du?

Att ha sådan snedvriden syn som dig är tragiskt och travet skulle falla ihop om det inte finns någon bredd. Det är bredden som gör ju att det finns toppar. Jämför fotboll, tror du fotbollen skulle existera på samma sätt som nu om man skalar bort div 4 och neråt ? Knappast.

Vi Syns på Hoting nästa år va?

SIO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat