Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-24, 11:49   #13
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Jag skulle aldrig spika en häst som knappt kom i mål senast. Både för vad det kan säga i formväg, eventuella effekter på hästens psyke och för vad de övriga kuskarna måste ha sett. Jag tror inte de kommer vara rädd för den idag, snarare villiga att utmana. Dessutom, Kenneth Haugstad bakom en megafavorit - det leder alltid till övertro på egen förmåga. Alla mina signaler säger stopp!

Windy ways? Trots procenten (och att en favorithäst är med i loppet, Alvena Take It) övervägde jag att spika. Sedan drog jag mig till minnes att någon i lajven igår flaggade för osäkerheter kring stallform/eventuell sjukdom eller liknande när de pratade om Call Me Keeper. Det var inga fakta, bara en känsla från någon. Det gör att jag känner att jag måste tänka ytterligare ett varv här.

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag ska slänga in en V5:a idag. Tror jag ska göra tvärt emot de flesta och spika Spoil Me som nu är ute på rätt distans igen och som har slagit flera av finalisterna i Stochampionatet nyligen. Funderar även på att singla i Amatörpriset, där folk också brukar gardera friskt. Där är det Jeter som jag tänker på. Som vanligt är dock inget bestämt så här tidigt, före värmningar etc.
Shizznit är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat