Visa ett inlägg
Gammal 2016-07-24, 12:02   #15
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är just därför jag funderar på att spika den, för att folk garderar eller rent av tar bort den. Idag tror jag inte den körs i spets, utan går på speed. En gång är ingen gång sägs det och två raka före dess mot dessa hästar. Jag tror dessutom att den kommer falla mer i spelprocent fram till start. Men först vill jag se om man kan få någon värmning på den. Hon får dock inte köras invändigt, för i så fall så måste jag gardera.
Så resonerade jag igår vad gällde Goops mindre streckade favoriter/andrahandare. Gick utmärkt, men de besluten gällde dryga 20-procentare. 50-procentare gör jag tvärtom med, de ska fällas! Jag var nyss inne på att spika Unters nr 11. Men 9 och 5 hoppar också upp och vill ha uppmärksamhet...

Jag kommer ihåg den gamla spelregeln "Spika aldrig en häst med ett ägg senast". Det är inget jag följer direkt slaviskt, men en häst startar nästa lopp som den avslutade det förra. Nu har jag nog dragit alla gamla klyschor. Som sagt: jag köper ditt resonemang om det gäller en bortglömd häst som spelarna tappat. Men det tycker jag inte gäller här.

Senast redigerad av Shizznit den 2016-07-24 klockan 12:05.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat