Citat:
Ursprungligen postat av Rakka
Avd1
Står väl mellan Order by Keeper, Coco de Vie, Mellby Apollo och Al's Winnermede. Har jagat Coco ett tag nu så får hoppas det smäller på lördag. Spåret på nummer 8 Mellby Apollo och strecken nu på 38% är ofattbart högt i mina ögon.
Avd2
Här kommer jag krita på ordentligt. 1-8 är intressanta där Smokey Herman kanske sticker ut lite extra.
Avd3
Antingen spikar man Volstead eller garderar med Standout, On Track Piraten, Traveling Man och Cool Keeper. Magic Tonight om man har råd. Kan inte se Royal Fighter hota från spår 8?
Avd4
Svårt lopp. Här är jag faktiskt inne på nummer 10 Get A Winner. Såg lite statistik på hästen och den har presterat bra i Volt och bakspår samt kommer från en seger.
Avd5
Här tar man ställning och spikar Donato E. eller Oki Doki Face. Jag väljer den förstnämnda.
Avd6
Är det dags för Research nu? Hästen har varit uppsnackad länge och det är frågan hur formen ser ut. Den ska med på kupongen och även Danne Edel, Catch the Cash, Kiss Me Kate TJ, Faith Hill och Topgear är intressanta.
Avd7
Här tycker jag Conrads Definitif har ett bra spelvärde nu på 3%. Sahara One är även den spelvärd sett till överstrecken på Minnestads Dubai. Trovatore och Brilliance även intresseranta motbud. Finns några till här om man vill och har råd att gardera.
|
Är inne på att spika Sahara One som är bästa hästen i loppet fint spelvärde här.