Visa ett inlägg
Gammal 2016-08-17, 02:36   #5
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1.
1 Michelangelo Ås tjusade mig med några riktigt grymma lopp i början på året, men har nu fått ta igen sig ett tag. Robert Bergh har säkert trimmat lite extra för att ge Stig H Johansson goda möjligheter att vinna detta legendlopp och jag tror att så blir fallet.

avd2.
1 Caddie Lisieux är inget spjut från start varför utgångsläget med ett innerspår bakom startbilen är aningen chansartat. Men skulle det lösa sig finns tveklöst fart för att kunna vinna. Chansspik!?

avd3.
2 Louie Brodde har tagit fyra segrar på sex starter och visat prov på gott kunnande. Ett bud om favoriten sviker.

avd4.
10 Some Summit gick ett strålande lopp senast, men tvingades ändå ge vika till slut. Med två lopp i kroppen lär toppformen sitta där och jag vet vilka höga tankar Heiskanen har om sin häst.

avd5.
3 Radysin America
hängde senast på bra i en mycket snabb avslutning. Läget är tilltalande och hon måste ses med goda möjligheter.

avd6
2 Spartan Kronos galopperade direkt från start i Hugo Åbergs Memorial, men såg smällfin ut både i värmning och efter galoppen. Givet streck

avd7.
Jag avslutar med en rolig spik.
5 Gunell Palema gick ett starkt slutvarv fram till seger senast. Ikväll förstärker dessutom Adielsson i sulkyn. 14% är ett fynd!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat