Citat:
Ursprungligen postat av lokatten
Nattlig V75-uttagning på känsla.
Mina idéer när jag bläddrade i Guiden. Undvek att se efter vad Guiden tyckte eftersom det kan påverka mitt eget tyckande...  , utan kollade på startlistorna.
Kollar f ö aldrig efter vad som tycks av "experterna" och skulle aldrig gå in på en betalsajt. Vill inte veta vad andra tycker, förrän ev på lördag, vill inte bli påverkad.
Dessa hästar prickade jag för när gick igenom startlistorna. Började f ö med avd 7 när gick igenom omgången men här blir det från avd 1.
Avd 1: 2 Serious Try
4 Ajlexes Cubano
7 Sugarmakemecrazy
10 Global Respons
Avd 2:
Här har jag prickat för massor? men nu läser jag i Guiden att loppet är otroligt öppet och att helgardering inte behöver vara fel.
1 Tahays Blue Amber
2 Casmira
4 Zarah Zolide
5 T.Wall's Elaine
7 Comewithaflash
8 Lirac de Zeun
12 Lottie Palema
Avd 3:
3 Knows Nothing
4 Coldtown
7 Explosive de Vie
Klart att man ska ha med 2 B.B.S Sugarlight också men jag har inte prickat för den...
Avd 4;
4 Norrskenskongen
Avd 5:
6 Pharaon d'Inverne
Avd 6:
1 Jetset
4 Premier Kronos
Självklart måste 6 Seedorf med här men fick ingen prick av mig...
Avd 7:
5 Erik Sting
Japp. Det var mina nattliga idéer.
Lycka till!
|
En väldig massa dumheter!
Räkna inte med att det var en nykter och städad människa som skrev ovanstående.
Hade fått för mig att jag genom att stirra länge på startlistan kunde få någon sorts upplevelse - att den eller den hästen skulle vinna helt enkelt!
Fast alla har väl varit med om att få en viss känsla, att den hästen nog vinner...
Hursomhelst - en del av hästarna står jag fast vid, medan andra är mer tvivelaktiga - en till och med drog sig ur spelet strax jag valt den som spik, tänker på Erik Sting...
Återkommer