Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-12, 22:39   #5
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Nu har jag hittat min andra spik, det blir Chosen One i femte! Det luktar spets och walk over från de andra lång väg i det här loppet och det är mer det än att QO är en så fantastisk häst som gör att det är klart. Mindre namnkunniga hästar hade både fått problem att kanske hitta till spets (men den är startsnabb) och att få sitta ifred. Även att hålla igång den, för det verkar vara en mer trög än speedig häst. Men Adielsson fixar det där, och just att det är en mer stark än snabb häst gör ju ett extra plus i kanten med tanke på distansen denna gång.

Och jag håller med spiken om att Global Obama ser ut att bli en spelvärd kuse på lördag! Den är riktigt bra och ekipaget är inte så namnkunnigt.

För övrigt noterar jag att Ossman är ute igen efter målfototorsken i helgen. Ser ut att bli våldsamt överstreckad, det ser mycket bättre ut än vad det är att ha det där sjundespåret och de på start står ruskigt bra inne. Grandina står ju numera på samma volt också, gick snabbare än Ossman sist. Tjomslands andrahäst Sheikens Gull ser småintressant ut trots att den står väldigt dumt inne i loppet. Ser ut att finnas fart och Örjan upp är nog inte fel!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat