Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-14, 05:30   #15
hatten1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Det är högst tveksamt för att inte säga sannolikt att ATG saknar koncessiontillstånd för att fondera pengar till en superpott, dels för att det inte godkändes i koncessiontillståndet, men också ur de spelförstördas synvinkel, det är inte så lite utmanande för de som spelar sig sönder och samman, att konfiskera 10% från varje jackpot för att efter en tidigare aldrig skådad ansamling v75dagar under december, uppmuntra spelförstörda ytterligare genom superjackpot.
Det är de facto ett lågvattenmärke av sällan skådat slag, och jag kan svårligen se ATG vid opinionsbildning verkligen genomföra denna ide.

Dessutom är den direkt skadlig ur intäktssynpunkt för hästsporten, enär det låser in pengar under dryga tre månaders tid i sämsta fall, dessutom utan ränta. Dessa pengar skulle ha hunnit vändas många gånger till nytta för hästsporten, och nu kommer jag och mina gelikar slicka i mig dom sista dagen för året.

Jag tackar, liksom mina arbetskamrater, men spelarkollektivet kommer förlora fett, småspelarna ännu mer och hästsporten inte minst.

Speldecimering? Skarplöth är dess namn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+10)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat