Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Shadow Woodland ser ut att kunna bli omgångens största på 65%. Vad ser jag inte? Spets och slut mycket troligt, visst. Men knappast sjävklart att han når dit va? Motståndet är småskralt men bara en av flera bara om det blir spår på vägen.
|
Ja här får man väl helt enkelt beräkna hur stor chansen är att han smiter till spetts utan att behöva lägga för mycket krut, vid det scenariet ska det väl bara vara vinst, jag ser väl ingen som vill svara i det här fältet förutom möjligen Erik men känner mig inte direkt säker på att han kan? Shadow till 40% känns vettigare.
Citat:
Ossman rätt stor på 40% trots fadäsen senast (han var ju ändå skyldig att vinna, fick ett helt perfekt lopp!)...
|
Går Pave faks felfritt lär ingen rå på han, Grandina står 20m bättre mot Ossman denna gång samt kuskbyte värt att notera.
Citat:
Linus Boy rätt hårt spelad som andrahandare på 23% trots att han i min bok iallafall är chanslös på att hålla någon spets därifrån.
|
Orsaken är väl att ronden vinklat det till att Linus ska ta spets och att ska köra där, jag är skeptisk och ~10% känns mer vettigt.