Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-15, 07:38   #94
Lazze

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1397
Standard

Tjena och God Morgon alla Kamelspelare!
Slocknade tidigt igår efter tagit 3 öl efter jobbet...så uppe med tuppen idag.
Tänkte ta fram några riktiga storskrällar i varje avd(inte säkert att de hamnar på min bong) men har hittat ett flertal tänkbara:
V75:1 = 12 PARTIZAN FACE h4 Adrian Kolgjini 3,79% ..(Rankad sist av Micke Nybrink...trodde han var nykterist..)
Vann senast på 1.13.1 (nytt rekord) men Kolgini säger
Citat:
Var inte så bra som han kan vara senast men alla mina hästar har varit lite nedsatta av vaccinationer. De känns mycket, mycket bättre nu, säger Lutfi Kolgjini.
......12 spår är inte lika kasst vid voltstart..sett ett antal lopp där spets tagits från 12 vid volt..
V75:2 =12 WELL DONE LA MARC s5 Billy Svedlund 1.99%
Grym senast ,tredje spår 1:a kurvan backade 5:e utv, på först i tredje sista 800m vann ändå säkert..12:e auto=kasst och ej B.Goop nu men lärlings lopp där det kan bli tempo/galopper mm ..känns absolut understreckad ..Och ,se alltid upp med hästar med 50% segrar...
V75:3 = 2 X kameler , 4 Togoodtobetrue 6,93% ...1 lopp i kroppen nu fin på 1.13.6 senast se upp!!!! Och 12(igen) The true F. 0.46%..............behöver en hel del tur visst..men 0.46%?????
V75:4 = 11 ZORN BRICK 4.48% T.Uhrberg säger
Citat:
2 Rawindski var klart vass vid segern med barfotabalans och från ett perfekt utgångsläge får 3-åringen tipset. 1 The Swede, 5 Marciano, 6 Totally Secret och min styrning 11 Zorn Brick streckas också.
33% seger%
V75:5 =9 Quantanamera 0.48%
Rygg på startsnabba 2 Evelina P. Ej otänkbar med klaff + tempo + strul för andra..
V75:6 =4 Trust Launcher 0.79% (maxklaff såklart men klassar seger chansen högre än 1/200.....)
V75:7 = VÄSTERBOONTHENEWS v8 0.84% ..
Höll på att knäppa Takethem senast ..% ett skämt 4 rankad av mig (svårt vinna? ..javisst men inte omöjligt alls..

Som sagt ,alla lär väl inte hamna på min "huvudbong" , kommer väl dra en enkelrad + några till med dessa på skoj...
Lycka Till!
Mvh ,
L

**Mycket rolig omgång , finns en hop mer tänkbara skrällar än dessa denna gång**

**Dagens spådom** = Värdet efter avd:3 överstiger 10 000:- ......................................(min Mormor var synsk , så detta är allvar folks!!

**Pengar kanske inte kan köpa lycka....men jag gråter hellre i min Ferrari än på sista pendeln/bussen hem....***

Senast redigerad av Lazze den 2016-10-15 klockan 08:48.
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat