Tjena och God Morgon alla Kamelspelare!
Slocknade tidigt igår efter tagit 3 öl efter jobbet...så uppe med tuppen idag.
Tänkte ta fram några riktiga storskrällar i varje avd(inte säkert att de hamnar på min bong) men har hittat ett flertal tänkbara:
V75:1 = 12 PARTIZAN FACE h4 Adrian Kolgjini 3,79% ..(Rankad sist av Micke Nybrink...trodde han var nykterist..)
Vann senast på 1.13.1 (nytt rekord) men Kolgini säger
Citat:
|
Var inte så bra som han kan vara senast men alla mina hästar har varit lite nedsatta av vaccinationer. De känns mycket, mycket bättre nu, säger Lutfi Kolgjini.
|
......12 spår är inte lika kasst vid voltstart..sett ett antal lopp där spets tagits från 12 vid volt..
V75:2 =12 WELL DONE LA MARC s5 Billy Svedlund 1.99%
Grym senast ,tredje spår 1:a kurvan backade 5:e utv, på först i tredje sista 800m vann ändå säkert..12:e auto=kasst och ej B.Goop nu men lärlings lopp där det kan bli tempo/galopper mm ..känns absolut understreckad ..Och ,se alltid upp med hästar med 50% segrar...
V75:3 = 2 X kameler , 4 Togoodtobetrue 6,93% ...1 lopp i kroppen nu fin på 1.13.6 senast se upp!!!! Och 12(igen) The true F. 0.46%..............behöver en hel del tur visst..men 0.46%?????
V75:4 = 11 ZORN BRICK 4.48% T.Uhrberg säger
Citat:
|
2 Rawindski var klart vass vid segern med barfotabalans och från ett perfekt utgångsläge får 3-åringen tipset. 1 The Swede, 5 Marciano, 6 Totally Secret och min styrning 11 Zorn Brick streckas också.
|
33% seger%
V75:5 =9 Quantanamera 0.48%
Rygg på startsnabba 2 Evelina P. Ej otänkbar med klaff + tempo + strul för andra..
V75:6 =4 Trust Launcher 0.79% (maxklaff såklart men klassar seger chansen högre än 1/200.....)
V75:7 = VÄSTERBOONTHENEWS v8 0.84% ..
Höll på att knäppa Takethem senast ..% ett skämt 4 rankad av mig (svårt vinna? ..javisst men inte omöjligt alls..
Som sagt ,alla lär väl inte hamna på min "huvudbong" , kommer väl dra en enkelrad + några till med dessa på skoj

...
Lycka Till!
Mvh ,
L
**Mycket rolig omgång , finns en hop mer tänkbara skrällar än dessa denna gång**
**Dagens spådom** = Värdet efter avd:3 överstiger 10 000:- ......................................(min Mormor var synsk , så detta är allvar folks!!
**Pengar kanske inte kan köpa lycka....men jag gråter hellre i min Ferrari än på sista pendeln/bussen hem....***