Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-23, 20:20   #34
OskarSvanberg

OskarSvanbergs avatar

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6083
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MattiasB75 Visa inlägg
Takethem i spets och Usain Henna i dödens, mycket imponerande av Oskar och hans bästa kompis :-)

Edit: det skulle vara väldigt nice om Oskar och Usain kunde leverera en lika bra insats igen så att de kan tilldelas epitetet "Danskdödarna" :-p
Det var en ruskigt frän kväll. En kompis vann ju den omgången i VM i V75 och sen tidigare planerat gick han och jag och såg Sverige slå Danmark direkt efter. Häftigt lopp!
Innan skulle det inte gå att slå dansken, men efter 600m kände jag att det bara var att köra, var en sån dag, kollade vem som satt i dödens, norrmannen, bra han släpper, sen skulle Usain bara döda Take Them på bortre lång, knäckte till den lite på bortre lång så han inte skulle orka stå emot sen, plockade upp lite för att ha koll på Erik invändigt och några till, när de hissade nödflagg var det bara att köra.
Var helt sjukt, häftigt.

Nån gång borde alla få uppleva att sitta bakom en häst som vill vinna så mkt, bland de skönaste känslorna som finns.

Mange vann sedan finalen av VM i V75 förresten.

Det här spelade jag in medan jag fixade till Usains tassar i morse, inför lördag: https://youtu.be/lXbQabs1CTE

Kolla min hemsida, www.oskarsvanberg.se imorgon om ni vill ha mer info efter sista jobbet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5), stoffolainen (+5), eveton (+10), lokatten (+5), rickyfashion (+5), peozz (+5), MattiasB75 (+5), Tirich (+5), Stekis0757 (+10), bokis29 (+5), Akke (+5), Ardberg (+5), Melander (+5), Rob (+5), Lazze (+25), criba (+10), Torstens (+10), DIF (+3), Trinity (+3), virre82 (+3), kunghumle (+5), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av OskarSvanberg den 2016-11-23 klockan 21:35.
OskarSvanberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat