Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-08, 14:11   #19
Xavier

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
När Sharps startades så var det för att jag, KP och iCash kände att Flashback inte var bra nog som plattform för att dela med sig av spel på. Vi skapade därför vår egen. Tanken var aldrig att Sharps skulle generera levebröd åt någon av oss och anledningen till att sidan nu har nya ägare var för att vi inte hittade rätt personer att driva vklart sidan med. Vi såg engagemanget hos de nya ellera och bestämde ett för att passa vidare facklan för att Sharps inte skulle dö ut på grund av vår egen passivitet.
Förstår det. Utan att känna er får jag goda vibbar för ett gemensamt och stängt forum med noggrant skött spelande. Så klart är det alltid svårt med att ta kontakt och samtidigt bli accepterad till den innersta kretsen. Förstår också varför ni dragit ner på offentliga rekar. Sharps med sin storlek lär sluta i ett nytt R&R eller Betalforum. Flera med mig är så klart över denna nivå och lär väl lämna för gott.

När jag först hörde talas om sharps reggade jag mig omedelbart. Därefter har jag tålmodigt och passivt väntat på bekräftande resultat. Som vi alla vet har inte mycket skett och därav fann jag andra parallella men högst seriösa forum. Även om det varit svårt och flera forum har självdött av olika anledningar, så är min gnista fortfarande kvar. Men jag har inte heller intresse av att dela med mig till iglar eller vara kund hos ett marknadsstyrt "företag".
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat