Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-07, 09:47   #16
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Förstod att något var i görningen, när plötsligt rekfliken bombarderats av spelförslag. Kul att "experterna" ställer upp frivilligt, och jag hoppas att ledningen flitigt smörjer de sharps som producerar gott resultat.

För inte är väl planen att det efter marknadsföring så småningom kommer börja krävas betalning för speltips.......................................... ..................................................
Med tanke på antalet besökare Sharps har så borde man tjäna rätt stora pengar på affiliateintäkter. När jag hade runt 300-400 unika besökare på min bettingblogg varje dag så tjänade jag ofta runt 10k i månaden på aff, bästa månaden 17-18k.

Sharps har haft sina afflänkar uppe i flera år samt har antagligen (?) ett par tusen unika besökare varje dag. Man borde kunna dra en del på afflänkarna varje månad, kanske därifrån pengarna kommer till att betala de nya expertrekarba vilka jag åtminstone inte tror rekar gratis. Lazlo har ju ex. tagit betalt för sina spel de senaste åren.

Är inte förvånande heller att expertrekare som lazlo vill ha betalt eftersom det inte finns särskilt många "Sharps" på forumet som delar med sig, och på så sätt finns det inget att hämta här för andra Sharps, som Lazlo.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2016-12-07 klockan 09:53.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-07, 12:52   #17
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Nu vet jag inte när eller hur SHARPS bildades men antar att det funnits flera år före min registrering 2011.

Var grundtanken med sidan att skapa ett community där medlemmar med driv, omtanke och samarbetsförmåga hängde?

Eller.

Har det "endast" handlat om att driva in cash till sig själv med ovan beskrivna medlemmars aktivitet som sidan R&R gör och kritiseras hårt för?

Någon gammal räv i gemet som vill berätta???

Senast redigerad av Xavier den 2016-12-07 klockan 12:54.
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 12:21   #18
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Nu vet jag inte när eller hur SHARPS bildades men antar att det funnits flera år före min registrering 2011.

Var grundtanken med sidan att skapa ett community där medlemmar med driv, omtanke och samarbetsförmåga hängde?

Eller.

Har det "endast" handlat om att driva in cash till sig själv med ovan beskrivna medlemmars aktivitet som sidan R&R gör och kritiseras hårt för?

Någon gammal räv i gemet som vill berätta???
När Sharps startades så var det för att jag, KP och iCash kände att Flashback inte var bra nog som plattform för att dela med sig av spel på. Vi skapade därför vår egen. Tanken var aldrig att Sharps skulle generera levebröd åt någon av oss och anledningen till att sidan nu har nya ägare var för att vi inte hittade rätt personer att driva vidare sidan med. Vi såg engagemanget hos de nya ägarna och bestämde oss för att passa vidare facklan för att Sharps inte skulle dö ut på grund av vår egen passivitet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)

Senast redigerad av Boone den 2016-12-08 klockan 12:37.
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 13:11   #19
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 80
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
När Sharps startades så var det för att jag, KP och iCash kände att Flashback inte var bra nog som plattform för att dela med sig av spel på. Vi skapade därför vår egen. Tanken var aldrig att Sharps skulle generera levebröd åt någon av oss och anledningen till att sidan nu har nya ägare var för att vi inte hittade rätt personer att driva vklart sidan med. Vi såg engagemanget hos de nya ellera och bestämde ett för att passa vidare facklan för att Sharps inte skulle dö ut på grund av vår egen passivitet.
Förstår det. Utan att känna er får jag goda vibbar för ett gemensamt och stängt forum med noggrant skött spelande. Så klart är det alltid svårt med att ta kontakt och samtidigt bli accepterad till den innersta kretsen. Förstår också varför ni dragit ner på offentliga rekar. Sharps med sin storlek lär sluta i ett nytt R&R eller Betalforum. Flera med mig är så klart över denna nivå och lär väl lämna för gott.

När jag först hörde talas om sharps reggade jag mig omedelbart. Därefter har jag tålmodigt och passivt väntat på bekräftande resultat. Som vi alla vet har inte mycket skett och därav fann jag andra parallella men högst seriösa forum. Även om det varit svårt och flera forum har självdött av olika anledningar, så är min gnista fortfarande kvar. Men jag har inte heller intresse av att dela med mig till iglar eller vara kund hos ett marknadsstyrt "företag".
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-08, 21:42   #20
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Gissar att det lär komma men för er egen skull är det nog lugnast om ni för ett sheet med låsta spel på rekarna så ni slipper att folk kastar skit för att ni inte har det.

BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+5)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-09, 19:09   #21
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 130
Standard

Vart hittar man information om hur man får sharps så man kan läsa rekarna??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+100)
patrick_bet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-09, 19:23   #22
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 130
Standard

Tack Lazlo!
patrick_bet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-01, 11:13   #23
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

NHL-renarna försvann direkt, hur kommer det sig?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-01, 11:17   #24
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
NHL-renarna försvann direkt, hur kommer det sig?
Dom sprang till skogs?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-01, 11:33   #25
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Dom sprang till skogs?
Dom fick väl fullt upp över jul att skjutsa tomten?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Galeocerdo cuvier (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-01, 11:53   #26
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Era busungar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fxstc98 (+50)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-03, 05:14   #27
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Är det under fliken rekar som alla expertrekar dyker opp? Om man vill ta del av tex luckysams rekar måste man alltså sitta och reloada sidan hela tiden för att se om LS lagt en rek?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td