Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-17, 00:42   #59
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

https://www.pinracer.se/systems/r2g8...6q-4dbz/shared

En ganska öppen och lurig omgång.
Vi kör med en rolig och en trolig.

avd1.
Draget är 2 Dyolo In som jag tror tar spets och då han trivs bra i den positionen hoppas jag Johan kör för att leda loppet länge, hela vägen. Dags nu och spelvärd!

avd2.
Det luktar ledning runt om för Peter och hans adept (nr6). Storform på slutet och i stallet.. 35% är helt okej och spelbart.

avd3.
Här chansar jag och spikar Spring Erom som kan få loppet kört i halsen. Volstead blir favorit men Melanders stall har bara en v75 seger på 3 månader vilket säger sitt. Spring erom är nog mest gynnad av skotvånget Såg "dunder ut senast" 7% Jisses!

avd4.
Här får inte favoriten vinna för då lär det inte bli pengar, jag går knock och tror Örjan och Ma Running fixar biffen. Jag gillar hästen och han är alltid vass till slut. Örjan upp är klart ett intressant val.står 20 meter bättre till kontra Pense idag.. Passa även Fast Agnes som är mycket speedig och kan slå till om rätt dag.

avd5.
Lurigt lopp, känslan säger att Erik och nr 6 blåser till spets och leder länge. Öppet bakom.

avd6.
Juan gillas och vi spelar utgång. Bakom streckar vi på...

avd7.
CARABINIERI gav ett formintryck senast och blir bara bättre. Rundar allt igen? utgång!

God tur! /Klanke
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat