Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-16, 18:48   #46
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

I min värld är Master Crowe en spik, är ju inte så startsnabb men det är nr2 Gilmour, vilket troligen ger Inves en lätt utgång till andraspår direkt. Vinnarskallen på Master Crowe överträffas väl bara av brodern, Commander. Nä det är klart.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 18:52   #47
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
I min värld är Master Crowe en spik, är ju inte så startsnabb men det är nr2 Gilmour, vilket troligen ger Inves en lätt utgång till andraspår direkt. Vinnarskallen på Master Crowe överträffas väl bara av brodern, Commander. Nä det är klart.
Vart tror du master Crowe hamnar i början???
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:26   #48
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vart tror du master Crowe hamnar i början???
Snabbt ut i andraspår, sen är det klart!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:32   #49
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Avd 2, avd 5


1 Master Crowe i avd 2 borde nog vara med. Är jämt lite tveksam till Ingves men han vann 2 V75-lopp i rad med Mastern i början av året.

Avd5. 1 Sadik America verkar bra.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 19:47   #50
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Snabbt ut i andraspår, sen är det klart!
Mer troligt 3:e 4:e invändigt. Efter att 2 släppt till 4 som också vill ha rygglopp...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 20:10   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Mer troligt 3:e 4:e invändigt. Efter att 2 släppt till 4 som också vill ha rygglopp...
Nä, det tror jag inte på. Han är ingen lus, i starten. I övrigt tror jag på ditt scenario, två släpper, troligtvis till fyra. Tror att unter hamnar i dödens.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 20:11   #52
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/H279-YPV2-28985

Välkomna till premiär för mitt bolagsspel. 175 kr / andel. Väl mött

Spalato
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 22:34   #53
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Normalt skulle jag spika 1 Master Crowe - som är min halvbror (vi har samma mamma Somack). Men brorsan är inget spjut från start och det blir som Hugotheboss och "alla" säger att 2 Gilmore tar ledningen och släpper till 4 Young Farmer. Får 5 Valeur eller 6 Thaiger Exclusive dödens? Master Crowe får det jobbigt att ta sig ut från tredje/fjärde inner och han har visserligen enorm vinnarskalle men hinner inte fram på stretcherna.

6 Thaiger Exclusive kommer med fyra raka segrar och PU "lovade" seger senast i finalen. Då var han överladdad och slog på en galopp. Thaiger går nu med lätta skor och tas lagom försiktigt från start. Han vinner från alla positioner - även dödens. Tråkig men klar spik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 22:45   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Med 6 spik i V75-2 får jag råd att strecka alla i första avdelningen. Thomas Uhrberg tar i sitt tips alla utom 10 och 11. Ett stort betalsystem tar nio streck och utelämnar 4, 8 och 12. Jag anser inte att någon är chanslös i V75-1.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 22:56   #55
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Normalt skulle jag spika 1 Master Crowe - som är min halvbror (vi har samma mamma Somack). Men brorsan är inget spjut från start och det blir som Hugotheboss och "alla" säger att 2 Gilmore tar ledningen och släpper till 4 Young Farmer. Får 5 Valeur eller 6 Thaiger Exclusive dödens? Master Crowe får det jobbigt att ta sig ut från tredje/fjärde inner och han har visserligen enorm vinnarskalle men hinner inte fram på stretcherna.

6 Thaiger Exclusive kommer med fyra raka segrar och PU "lovade" seger senast i finalen. Då var han överladdad och slog på en galopp. Thaiger går nu med lätta skor och tas lagom försiktigt från start. Han vinner från alla positioner - även dödens. Tråkig men klar spik.
Intrycket senast på Master Crowe var grymt . Plockade ner Thenghill (galopp) . Vunnit 7 av 7 med skor. Minst missgynnad av att gå med den balansen alltså.Lutar åt spik för mig ! Kuskar ofta pålästa nu gällande det taktiska !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)

Senast redigerad av spalato den 2016-12-16 klockan 23:02.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 23:01   #56
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Björn Goop säger, att Tarzan siktar på att kvala in Volstead under juldagarna i Paris till Pd'A. Det låter tveksamt i mina öron. Jag kommer nog att strecka 2,3,6 och 10. Men har Björn rätt så behöver knappast Volstead garderas
3 Nahar tillhör eliten om han vill tävla - men det vet vi inte förrän startbilen lämnar fältet. 6 Thai Broadway har uppåtgående form och med endast 5 starter i år är han inte sliten. Kan skrälla med Haugstad. 10 Spring Erom är bäst vintertid och går alltid med skor.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 23:10   #57
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Intrycket senast på Master Crowe var grymt . Plockade ner Thenghill (galopp) . Vunnit 7 av 7 med skor. Minst missgynnad av att gå med den balansen alltså.Lutar åt spik för mig ! Kuskar ofta pålästa nu gällande det taktiska !
Jag håller med dig Spalato, att Master Crowe är bästa hästen i fältet. Men det är inte alltid bäste man vinner. Han blir inlåst eftersom kuskarna mycket riktigt är pålästa och kör taktiskt mot bästa hästen. Tror jag står fast vid Thaiger Exclusive efter frukost.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 23:22   #58
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2932
Standard

Hur kommer det sig att Ögat spikar Firewire? Banprogrammet har den som sista B-häst ... dock ska man inte bry sig om programmets tipster, men frågan är berättigad.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 23:42   #59
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

https://www.pinracer.se/systems/r2g8...6q-4dbz/shared

En ganska öppen och lurig omgång.
Vi kör med en rolig och en trolig.

avd1.
Draget är 2 Dyolo In som jag tror tar spets och då han trivs bra i den positionen hoppas jag Johan kör för att leda loppet länge, hela vägen. Dags nu och spelvärd!

avd2.
Det luktar ledning runt om för Peter och hans adept (nr6). Storform på slutet och i stallet.. 35% är helt okej och spelbart.

avd3.
Här chansar jag och spikar Spring Erom som kan få loppet kört i halsen. Volstead blir favorit men Melanders stall har bara en v75 seger på 3 månader vilket säger sitt. Spring erom är nog mest gynnad av skotvånget Såg "dunder ut senast" 7% Jisses!

avd4.
Här får inte favoriten vinna för då lär det inte bli pengar, jag går knock och tror Örjan och Ma Running fixar biffen. Jag gillar hästen och han är alltid vass till slut. Örjan upp är klart ett intressant val.står 20 meter bättre till kontra Pense idag.. Passa även Fast Agnes som är mycket speedig och kan slå till om rätt dag.

avd5.
Lurigt lopp, känslan säger att Erik och nr 6 blåser till spets och leder länge. Öppet bakom.

avd6.
Juan gillas och vi spelar utgång. Bakom streckar vi på...

avd7.
CARABINIERI gav ett formintryck senast och blir bara bättre. Rundar allt igen? utgång!

God tur! /Klanke
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-16, 23:51   #60
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag håller med dig Spalato, att Master Crowe är bästa hästen i fältet. Men det är inte alltid bäste man vinner. Han blir inlåst eftersom kuskarna mycket riktigt är pålästa och kör taktiskt mot bästa hästen. Tror jag står fast vid Thaiger Exclusive efter frukost.
Räknar kallt med att Ingves hittar ut i god tid . Hästen är t o m startsnabbare än vad många tror ! Kommer köra sig till position och fixar biffen !!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td