Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-25, 18:17   #5
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Kan man bokföra spel på ngt enkelt sätt ? Speciellt Spread ? Lyckas inte hitta de rekar som givits sedan Sharps "förvandlats" så man kan jämföra med R&K eftersom alla klagar på Holms
Visst kan man bokföra spelet på ett enkelt sätt genom att använda sharps spreadsheetfunktion. Går ju utmärkt att lägga in spread även där. Dock så tror jag nog att du känner till sharps spreadsheetfunktion sedan tidigare så du kanske skrev fel eller så missuppfattade jag det hela.

Alla rekar som jag postat sedan sharps "förvandling" hittar du här: https://www.sharps.se/spreadsheet/lazlosexpertrekar

Jag är också ganska säker på att gästrekarna som fått chansen att visa upp sig här även dom har spreadsheets för sina spel. Dessa och även mina spreadsheets hittas om du går in på vald användares profil och sedan klickar dig vidare till "spreadsheets".

Dock så bör man väl komma ihåg att den stora häxjakten på R&K bedrevs av dom gamla ägarna till sharps och dom är inte längre är med. Det är inte säkert att deras åsikter delas av dom nya ägarna. Så lägg ingen "skuld" på oss för det som varit eftersom det har vi inte kunnat påverka .

Nu jobbar vi tillsammans för ett bättre sharps framöver!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2016-12-25 klockan 18:25.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat