Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-25, 23:25   #95
Kattbert

Kattberts avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fy satan vilken bad beat-dag

Jag skulle spela Cruzeiro-Gremio DnB 1 på pinnaclesports och det var ca 10 min kvar till spelstopp. Då börjar det sega som fan och när jag äntligen skall få bekräfta spelet så har oddset ändrats och spelet accepteras inte. Efter ytterligare segande stänger jag ner 2 fönster och öppnar siten i nytt fönster. Men när jag kommer fram till Brasilianska ligan är spelet inte längre spelbart.

Då försöker jag sätta ihop ett egenhändigt DnB på betfair men när 1:an är spelad och jag skall komplettera med x:et så har oddset sjunkit på krysset så att jag inte längre vill fullfölja det utan lämnar 1:an ensam. Givetvis slutar matchen oavgjort och jag förlorar en insats till följd av detta strul som gör att jag två gånger om missar att få mitt spel accepterat, med några sekunder.

Tidigare idag så spelade jag tippeligan, X2 på Odd Grenland-Strömsgodset. Sen tänkte jag spela Haugesund-Viking eftersom jag tyckte Haugesund hade överraskande högt odds. Men eftersom jag inte lyckats speciellt bra med veikkausliga och tippeligan så tvekar jag. Jag lämnar det öppet men tänker att jag skall spela det senare, när jag kommer hem, om jag inte hittar några speciella skäl emot då (var borta just då). Sen kommer något emellen och jag hinner inte hem och spela matchen. Och givetvis vinner Haugesund en klar seger och det spelet jag spelade förlorade jag på. Jag gjorde ingen värdering matcherna emellan utan tog dem en efter en. Skulle Haugesund-Viking ha hamnat under min utvärdering före så skulle jag förmodligen spelat den och låtit matchen Odd Grenland-Strömsgodset vila.
Så här går det när det skall jävlas till max. Skulle allt ha gått som tänkt skulle jag ha resultatet 1-2-1 (vinst-förlust-push) men nu är det 0 3 0 istället. Ibland känns det som det bara är meningen att det skall skita sig med vilka medel som helst

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat