Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-24, 12:50   #91
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fan vad lessen man blir när man får läsa om Hammarby. Undrar om Henrik Appelqvist med andra på kansliet tycker att de gjort ett bra jobb med föreningen. Kommer aldrig glömma när de sparka Göran och stod lovade att inom 5 år skulle Bajen bli en toppklubb i norden till att börja med. Det är ju så häftigt att jobba i en Allsvensk klubb. Sitta på puben och bjuda laget runt på bärs med Bajen konto, Golfresor till Spanien för sponsorer. Halva kansliet följde med på träningsläger med full lön. Ett helt våningsplan i Hammarby stjöstad till kansli runt 100 000 i mån. Sen tillkommer fantasilöner till spelare och alla dessa som jobbar på kansliet. Behövs det verkligen 2 st som sköter hemsidan. Kan sitta hela jävla dan och spy galla över dessa jävla klåpare som har sett till att vi åker rakt nedåt.Jag varnade för detta som nu sker. Är glad att jag lämna föreningen och slipper vara med om en av Sveriges största Fotbollsskandaler genom alla tider.Lägg ner och börja om med folk som har hjärta för föreningen. Inte en massa jävla lallare.
GO BAJEN GO
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-24, 13:34   #92
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Fantastiskt hur man kan sköta en förening så amatörmässigt. Bara till att hoppas att bajen inte går i graven, för nu ser det riktigt illa ut...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-24, 14:13   #93
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Fantastiskt hur man kan sköta en förening så amatörmässigt. Bara till att hoppas att bajen inte går i graven, för nu ser det riktigt illa ut...
Det värsta är att det inte bara gäller fotbollen, Hammarby Speedway, Hockey, Handboll, Bandy you name it...
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-24, 23:08   #94
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

HORUNGE OCKSÅ, skulle PRECIS livea Vasco da gama HT 3.70 och när jag trycker spela så låses spelet. FYFAN
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-25, 22:25   #95
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Fy satan vilken bad beat-dag

Jag skulle spela Cruzeiro-Gremio DnB 1 på pinnaclesports och det var ca 10 min kvar till spelstopp. Då börjar det sega som fan och när jag äntligen skall få bekräfta spelet så har oddset ändrats och spelet accepteras inte. Efter ytterligare segande stänger jag ner 2 fönster och öppnar siten i nytt fönster. Men när jag kommer fram till Brasilianska ligan är spelet inte längre spelbart.

Då försöker jag sätta ihop ett egenhändigt DnB på betfair men när 1:an är spelad och jag skall komplettera med x:et så har oddset sjunkit på krysset så att jag inte längre vill fullfölja det utan lämnar 1:an ensam. Givetvis slutar matchen oavgjort och jag förlorar en insats till följd av detta strul som gör att jag två gånger om missar att få mitt spel accepterat, med några sekunder.


Tidigare idag så spelade jag tippeligan, X2 på Odd Grenland-Strömsgodset. Sen tänkte jag spela Haugesund-Viking eftersom jag tyckte Haugesund hade överraskande högt odds. Men eftersom jag inte lyckats speciellt bra med veikkausliga och tippeligan så tvekar jag. Jag lämnar det öppet men tänker att jag skall spela det senare, när jag kommer hem, om jag inte hittar några speciella skäl emot då (var borta just då). Sen kommer något emellen och jag hinner inte hem och spela matchen. Och givetvis vinner Haugesund en klar seger och det spelet jag spelade förlorade jag på. Jag gjorde ingen värdering matcherna emellan utan tog dem en efter en. Skulle Haugesund-Viking ha hamnat under min utvärdering före så skulle jag förmodligen spelat den och låtit matchen Odd Grenland-Strömsgodset vila.
Så här går det när det skall jävlas till max. Skulle allt ha gått som tänkt skulle jag ha resultatet 1-2-1 (vinst-förlust-push) men nu är det 0 3 0 istället. Ibland känns det som det bara är meningen att det skall skita sig med vilka medel som helst
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-26, 00:45   #96
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Ok jag körde en 12a idag, la ihop både spel som jag vet och några favoriter. Odds 161 satte 50 kronor.

Jag fick 11/12 rätt och dom fittorna som misslyckades ledde med 2-0 i halvtid, jag borde inte bli sur efter som det nästan var ett lotteri men vafaaaaaaaaaaaan.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-29, 18:46   #97
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

RAPID JÄVLA KUKSUGAR WIEN! FAN TA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-29, 19:37   #98
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Satans jävla förbannade skit. Vi är SM i att inte kunna stänga en match.
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-29, 21:07   #99
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Satans jävla förbannade skit. Vi är SM i att inte kunna stänga en match.
Ja fy fan vad dåligt av killarna
Körde till och med ett spel på Bajen vid halvtid till 9.00 i odds och så släpper man till i sista minuten...wtf!
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 09:52   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 533
Sharp$: 1588


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bajen torskar i 93e..
Kalmar lyckas göra 1-1 i 83e..

Två spel som gick åt helvete, och allt handlar om minut (3)

Fotbollen har inte vart med mig i slutet på matcherna sista dagarna...
frages är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 12:21   #101
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 83
Sharp$: 48
Standard

ingen fotboll på tv idag. förutom repriser hela dan på canal+2. vem fan tittar på det??????????????????????????????????????????????? ?????????????????
sahara är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 18:10   #102
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MIKE RANDALL eller vad fan i helvete idioten heter i Arsenal som bränner 2 skott när målvakten ligger ner. Bra gjort. Sen Fittluderdomaren som efter 7 byten lägger till 1 sekund. IDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIOT .
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 19:32   #103
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Poker poker poker poker påger påger på ger på ger på g er på g eller.!?
PÅ G ELLER!? NEJ INTE EFTER 3ST FÖRLORADE KK ALL IN PRE LFOPP MOT SÄMRE HÄNDER!?!?! ÅÅÅH
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 19:38   #104
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Poker poker poker poker påger påger på ger på ger på g er på g eller.!?
PÅ G ELLER!? NEJ INTE EFTER 3ST FÖRLORADE KK ALL IN PRE LFOPP MOT SÄMRE HÄNDER!?!?! ÅÅÅH

HAHA räddaren i nöden
AKs mot QQ aip! färg, tacktack tack
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-01, 02:02   #105
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ville bara snabbt tacka idioterna i Kongsvinger som tappade 2-0 till 2-2 mot Lilleström och de 10 gånger pengarna gick åt helvete. IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOTER.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td