Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-06, 21:48   #18
qwerta

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1773
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av emkungen Visa inlägg
Tycker det är beklämmande och helt åt helvete när man tar bort guldloppet med Piraten från V75! Det bästa loppet ska naturligtvis vara med som ett skyltfönster för sporten på bästa sändningstid. Jag skiter i om det bara är 6-7 anmälda och spelvärde noll! Jag ser hellre Piraten vinna med 4 längder och en utdelning på 10 k på sjuan än ett sketet lördagslopp med 80 % skräphästar. Kan man inte motivera tränare och ägare att anmäla till vissa omgångar så får man försöka hitta andra sätt att fylla loppen. Kan man köra V75 varje dag mellan jul och nyår så kan man väl slänga in 100.000:- extra i vinstpengar i Guld etc. Detta är bara ett exempel taget helt ur luften men nått måste man väl kunna göra?! Man tar helt enkelt inte bort guldloppet från V75! PUNKT! Själv kommer jag inte slänga in en enda krona i spel! Jag kommer sätta mig ner och slå på TV 12 när V4-4 går sen kommer jag slå av TV-n, hälla upp mig en öl och sitta och tjura resten av kvällen! SKÄMMES TA MIG FAN! TACK OCH HEJ!
Lite hårt ;-). Men håller med! Det gynnar intresse och omsättningen långsiktigt att lyfta sporten, fokus är tyvärr väldigt kortsiktigt och väldigt mycket kortsiktig omsättning. Man borde vårda och marknadsföra sporten!!
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat