Citat:
Ursprungligen postat av blavitt81
Hade helgarderingen hamnat i det loppet hade det varit riktigt trevligt, men det är ju detta som är tjusningen med denna underbara sport att det kan bli härliga tokskrällar
Det är bara att fortsätta göra grundliga analyser och det ger alltid bra resultat i längden..
Och som sagt natten till onsdag publicerar jag min V86-analysen.
Ha det Hört
Nu Kör Vi!!
|
Den mest genomgripande, travkunniga, välskrivna V75-analys vi sett på länge här. Tyvärr såg jag den först nu. Därför får du alltför få sharps av mig. Den var igår morse värd betydligt fler.
Om du publicerar din analys på den vanliga V75-tråden höjs kvalitén och en positiv ton i den tråden med någon mil. Många duktiga travspelintresserade har lämnat tråden pga osakliga personliga påhopp och inlägg, som inte har med trådens syfte att göra.
Publicera gärna din analys med inlägg av varje lopp för sig löpande under veckan. Det vore intressant att se hur du resonerar och ger oss andra tillfälle att komma med synpunkter. När du sedan kommer med en sammanfattning - gärna fredag kväll - kan vi se hur ditt slutliga val har påverkats av de senaste informationerna.
Med fler inlägg av denna kaliber blir tråden intressant. Heja Blåvitt!