Tjenare!
Tack för Dina fina ord kring min analys. Har ett stort och brett travintresse och Älskar verkligen denna underbara sport!
Publicerat gärna regelbundet här på Sharps och att få en diskussion kring omgångarna är både intresserad och kul! Jätte tråkigt att höra att en del lämnat, men det hoppas vi kan bli ändring på.. Lägger personligen ner mycket tid på mina analyser till bloggen och är främst inriktad på V75 och V86. Är en statistiknörd och studerar många timmar i videoarkivet för att få så mycket info kring ekipagen som möjligt för att kunna ge en så omfattande bild på avdelningarna som möjligt.
Självklart kan jag även posta i V7-tråden för att få till en mer öppen dialog.. Fast då jag även analyserar V8 så kan jag inte post mina tankar inför V7-omgången jättetidigt. Då kommer dessa tidigast under torsdagen om jag skall hinna analysera ekipagen. Fast självklart kan jag komma med mina spontana tankar tidigare. Den slutgiltiga analysen publicerar jag på fredagar och den publicerar jag även i en egen tråd då den är enklare att hitta på detta sätt..
Kom gärna med fler förslag och idéer...
Min blogg finns här
http://v75tipset.bloggo.nu
Ha det Gött
ps. Den slutliga V8-Analysen publiceras natten mot onsdag eller under strax efter lunch på onsdag.