Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-12, 15:26   #4
luggen77
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Behöver inte vara fel med Sanu. Enligt DVOA så är Seattle 30:e (av 32 lag) på att försvara mot #2 wide receivers. Kan vara värt att titta på props på Taylor Gabriel också. Seattles defense är klart mycket sämre i år och med Earl Thomas borta har det varit rikigt ihåligt. Tror man kan få falska förhoppningar på deras defense efter att de höll Lions till sex poäng, men man ska nog inte överreagera på den matchen då Stafford varit klart sämre efter sin fingerskada. Min tanke om denna match är att den kommer bli väldigt poängrik, tror båda lagen kommer att kunna scora en del poäng. Jag kommer titta på Seattle Team Total över 22.5, Russel Wilson känns som han har kommit tillbaka efter sin skada tidigare under säsongen och Atlantas defense är bland de absolut sämsta i ligan. Enligt DVOA är de 29:e (av 32) att försvara mot spring-spel, något som Seattle lyckades bra med mot Detroit, så tror Rawls kommer ha en bra dag.

Sen kommer jag titta på LeVeon Bell over rushing yards mot KC. Gissar att linan blir runt 110 yards, vilket är väldigt högt, men Steelers förlitar sig just nu helt på Bell. Ben har varit lite slarvig med sina passar (rätt usla INT han kastade som Miami i helgen), och tittar man på Steelers matcher på sistone, så matar de Bell mest hela tiden. KC har dåligt rush-defense (26:e av 32 enligt DVOA) och med Derrick Johnson på IR så saknar de riktigt bra LB att stoppa springspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5), Lazlo (+5)
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat