Citat:
Ursprungligen postat av Klanke
avd2.
Fyra hästar höjer sig och jag stänger igen där. Hank Von Håleryd fick göra mycket jobb i spåren senast mot tufft motstånd (hades hålleryd vann) Oskar är dessutom vass och han blir första strecket för mig. nr 14 Går riktigt starkt varje gång, både från spets och bakifrån. Vaccinerad efter senast bu eller bä? 6%? är tok för lite. nr 13 diva deo Gick 10,5/800 i spåren vid V75-seger senast. Riktig vinnarhäst med två lopp i kroppen. Given på alla bongar. Passa även nr 3 som är snabb ut och såg fin ut efter fel senast hade i det läget mycket sparat, fint läge och en rolig seger kandidat på knappa 5%
|
Tänker du lämna
Bellino B utanför? Var en tidig spiktanke för mig då jag tror Henriette kommer få komma till ledningen tidigt och dessutom tycker jag att hon är riktigt talangfull kusk! Att de tuffaste motbuden står på bricka 13 och 15 försämrar ju inte direkt chanserna heller. Men jag kommer nog inte kunna lämna
Hank Von Håleryd utanför systemet och funderar faktiskt på att låsa loppet på bara dessa två.
Diva Deo har bara mött ston i de senaste V75-vinsterna men kan såklart duga gott här också även om det blir tufft från spår 13. Lärlingslopp brukar vara antingen favorit eller skräll så här låser jag antingen på de två eller plockar med många hästar.
Rainbow Of Nando måste med vid gardering.