Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-12, 09:32   #31
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 184
Sharp$: 1025
Standard

Nån som har koll på jetset och geisha sund som bägge är med i startlistorna till prix de belgique på söndag? Var ska dom strykas nånstans? Om geisha sund startar i sverige tror jag på bra chans!��
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-12, 11:08   #32
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
Nån som har koll på jetset och geisha sund som bägge är med i startlistorna till prix de belgique på söndag? Var ska dom strykas nånstans? Om geisha sund startar i sverige tror jag på bra chans!��
Båda borta från franska startlistan.

Pssst, Redén hela fem hästar med, nytt rekord.
(?)

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Josve88 (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-12, 23:31   #33
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Tidiga tankar:


avd1.
Uncle Tupelo tar spets intialt men lär släppa över distansen. Jag väljer att tippa Aileron etta eftersom hela Berghs stall verkar uppåt i form, kan öppna! nr 6 Har sett riktigt formstark ut på slutet. Fjärdespår på slutvarvet senast, höll strålande. Med en snällare resa nu kan det gå vägen. nr 8 Spurtade starkt i fint treåringslopp som Ioana Hanover vann, läget blev uselt men formen är i Zenit! Ny kusk är också spännande! nr 11 gick ett starkt slutvarv fram till seger senast och verkar på gång. Han var helt okej i finalen gången innan frågan är vart han hamnar härifrån? ändå inte helt borta. nr 2 har varit riktigt bra vid vinsterna, men har inte fått till det efteråt. Ganska ovan vid lång distans. Men får räknas in i outsider skaran..


avd2.
Fyra hästar höjer sig och jag stänger igen där. Hank Von Håleryd fick göra mycket jobb i spåren senast mot tufft motstånd (hades hålleryd vann) Oskar är dessutom vass och han blir första strecket för mig. nr 14 Går riktigt starkt varje gång, både från spets och bakifrån. Vaccinerad efter senast bu eller bä? 6%? är tok för lite. nr 13 diva deo Gick 10,5/800 i spåren vid V75-seger senast. Riktig vinnarhäst med två lopp i kroppen. Given på alla bongar. Passa även nr 3 som är snabb ut och såg fin ut efter fel senast hade i det läget mycket sparat, fint läge och en rolig seger kandidat på knappa 5%


avd3.
Efter all kritik och uppståndelse om Anna Mix känns det läge att gå "all in" spelar ingen roll vilket lopp hon får hon vinner ändå precis som Angel Rain gjorde i onsdags på ren klass! Hur ofta är Kim defensiv? har det hänt tidigare? Blir 30% och det tackar jag för... Spik!


avd4
Öppet lopp i lägsta klassen men intrycket senast på flemmings häst gav mersmak en häst som är ärlig och gör alltid sitt. Blir troligen svårslagen på nytt men loppet är vidöppet bakom. Skräller!?

avd5.
Flo Rida blir favorit spelad skulle jag tro pga läget men hästen är ny i klassen och det skall alltid bedömas med försiktighet. Frankie gjorde minst sagt en lika bra insats senast som favorit duon men är knappt spelad. Peter brukar ha i ordningställt på Jägersro och detta är inget nytt här heller. Dödens kross!? 5%


avd6.
Aaron the baron blir allas spik och utdelningen ligger troligen här, faller han ja då blir utdelningen därefter. Visst är det en vettig uppgift men allt kan hända i trav och när man ser en häst som British steel som flög fram senast bli 0%are måste man våga ta med och ta betalt. Hela Sverige flyger kanske i detta loppet!? Global Response ger ett gediget intryck varje gång satt femte utvändigt senast men var ändå bäst över upploppet och såg ut att ha en del sparat. 2% Sedan vill jag varna lite för Rapide du Pommeau som hade ett ton i linorna bakom Cabanneri senast och hade nog vunnit med lucka i tid. Läget är så klart uselt men med tempo och rätta ryggar kan han städa av alla här och 0% vi snackar högt spelvärde. Even First boy får nog även den ett bra lopp, ryggar väl nr 2 i starten och hittar 3 utv? Håller ofta farten.. 3%



avd7.
Sangria night blir nog en kommunare men faktum är att hon var gedigen i sin nya regi senast och såg riktigt fin ut skulle hon nå ledningen så blir det svårt för övriga att ta 40 meter på henne. Men inte helt säkert att hon kommer till spets därför anser jag henne inte som en spik. Mulligan kan hitta till plankan först, hästen kan öppna och såg pigg ut i sin mini comback lopp i kroppen nu. Jetset blev fast länge senast på Vincennes har en bättre uppgift nu, går dock i en vanlig vagn istället för jänkarvagn. Red Rose America har tre lopp i kroppen efter en längre paus. Formen börjar infinna sig och snart blåser hon förbi alla. På lördag redan? nr 12 Hade varit ifrån i fyra månader innan senast, gick bra bakom Anna Mix då. Ännu bättre nu? nr 10 Fin vid enkel spetsvinst senast. Går även bakifrån. Siktar på ryggresa och kan spurta bra.


Troliga spiken:
Anna Mix avd3.

Dragen:
Uncle Tupelo

Rainbow of Nando

Frankie Brodde

Sangria Knight

Devs Daredevl



Bedövaren:

British Steel (DD1) 0%


God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+3)

Senast redigerad av Klanke den 2017-01-12 klockan 23:33.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 01:47   #34
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tidiga tankar:


avd1.
Uncle Tupelo tar spets intialt men lär släppa över distansen. Jag väljer att tippa Aileron etta eftersom hela Berghs stall verkar uppåt i form, kan öppna! nr 6 Har sett riktigt formstark ut på slutet. Fjärdespår på slutvarvet senast, höll strålande. Med en snällare resa nu kan det gå vägen. nr 8 Spurtade starkt i fint treåringslopp som Ioana Hanover vann, läget blev uselt men formen är i Zenit! Ny kusk är också spännande! nr 11 gick ett starkt slutvarv fram till seger senast och verkar på gång. Han var helt okej i finalen gången innan frågan är vart han hamnar härifrån? ändå inte helt borta. nr 2 har varit riktigt bra vid vinsterna, men har inte fått till det efteråt. Ganska ovan vid lång distans. Men får räknas in i outsider skaran..


avd2.
Fyra hästar höjer sig och jag stänger igen där. Hank Von Håleryd fick göra mycket jobb i spåren senast mot tufft motstånd (hades hålleryd vann) Oskar är dessutom vass och han blir första strecket för mig. nr 14 Går riktigt starkt varje gång, både från spets och bakifrån. Vaccinerad efter senast bu eller bä? 6%? är tok för lite. nr 13 diva deo Gick 10,5/800 i spåren vid V75-seger senast. Riktig vinnarhäst med två lopp i kroppen. Given på alla bongar. Passa även nr 3 som är snabb ut och såg fin ut efter fel senast hade i det läget mycket sparat, fint läge och en rolig seger kandidat på knappa 5%


avd3.
Efter all kritik och uppståndelse om Anna Mix känns det läge att gå "all in" spelar ingen roll vilket lopp hon får hon vinner ändå precis som Angel Rain gjorde i onsdags på ren klass! Hur ofta är Kim defensiv? har det hänt tidigare? Blir 30% och det tackar jag för... Spik!


avd4
Öppet lopp i lägsta klassen men intrycket senast på flemmings häst gav mersmak en häst som är ärlig och gör alltid sitt. Blir troligen svårslagen på nytt men loppet är vidöppet bakom. Skräller!?

avd5.
Flo Rida blir favorit spelad skulle jag tro pga läget men hästen är ny i klassen och det skall alltid bedömas med försiktighet. Frankie gjorde minst sagt en lika bra insats senast som favorit duon men är knappt spelad. Peter brukar ha i ordningställt på Jägersro och detta är inget nytt här heller. Dödens kross!? 5%


avd6.
Aaron the baron blir allas spik och utdelningen ligger troligen här, faller han ja då blir utdelningen därefter. Visst är det en vettig uppgift men allt kan hända i trav och när man ser en häst som British steel som flög fram senast bli 0%are måste man våga ta med och ta betalt. Hela Sverige flyger kanske i detta loppet!? Global Response ger ett gediget intryck varje gång satt femte utvändigt senast men var ändå bäst över upploppet och såg ut att ha en del sparat. 2% Sedan vill jag varna lite för Rapide du Pommeau som hade ett ton i linorna bakom Cabanneri senast och hade nog vunnit med lucka i tid. Läget är så klart uselt men med tempo och rätta ryggar kan han städa av alla här och 0% vi snackar högt spelvärde. Even First boy får nog även den ett bra lopp, ryggar väl nr 2 i starten och hittar 3 utv? Håller ofta farten.. 3%



avd7.
Sangria night blir nog en kommunare men faktum är att hon var gedigen i sin nya regi senast och såg riktigt fin ut skulle hon nå ledningen så blir det svårt för övriga att ta 40 meter på henne. Men inte helt säkert att hon kommer till spets därför anser jag henne inte som en spik. Mulligan kan hitta till plankan först, hästen kan öppna och såg pigg ut i sin mini comback lopp i kroppen nu. Jetset blev fast länge senast på Vincennes har en bättre uppgift nu, går dock i en vanlig vagn istället för jänkarvagn. Red Rose America har tre lopp i kroppen efter en längre paus. Formen börjar infinna sig och snart blåser hon förbi alla. På lördag redan? nr 12 Hade varit ifrån i fyra månader innan senast, gick bra bakom Anna Mix då. Ännu bättre nu? nr 10 Fin vid enkel spetsvinst senast. Går även bakifrån. Siktar på ryggresa och kan spurta bra.


Troliga spiken:
Anna Mix avd3.

Dragen:
Uncle Tupelo

Rainbow of Nando

Frankie Brodde

Sangria Knight

Devs Daredevl



Bedövaren:

British Steel (DD1) 0%


God tur!

Lägsta klassen är v75-5.....
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 07:34   #35
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Veckans bästa drag: V75-4 nr 10 CONNY SISU en kanon som möter lätta hästar här.
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 07:43   #36
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spojs Visa inlägg
Veckans bästa drag: V75-4 nr 10 CONNY SISU en kanon som möter lätta hästar här.
Kapacitet , men Veijos hästar bäst barfota.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 07:58   #37
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/NNY7-5SE3-28985
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 09:05   #38
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
Hade jag vald mellan vem som har störst chans att skrälla? Uhrberg såklart.
Flex lane inte vunnit på 18 månader. Såg bra ut sist med de är en av få gånger......Den hästen har haft sitt år. Iskall för mig är dock båda! Spår 5 auto gör nog sitt
Hur många år sedan var det Playing Tua vann med skor på hovarna? Hästen rör sig knappt framåt på balansen.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 10:36   #39
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

avd2.
Fyra hästar höjer sig och jag stänger igen där. Hank Von Håleryd fick göra mycket jobb i spåren senast mot tufft motstånd (hades hålleryd vann) Oskar är dessutom vass och han blir första strecket för mig. nr 14 Går riktigt starkt varje gång, både från spets och bakifrån. Vaccinerad efter senast bu eller bä? 6%? är tok för lite. nr 13 diva deo Gick 10,5/800 i spåren vid V75-seger senast. Riktig vinnarhäst med två lopp i kroppen. Given på alla bongar. Passa även nr 3 som är snabb ut och såg fin ut efter fel senast hade i det läget mycket sparat, fint läge och en rolig seger kandidat på knappa 5%

Tänker du lämna Bellino B utanför? Var en tidig spiktanke för mig då jag tror Henriette kommer få komma till ledningen tidigt och dessutom tycker jag att hon är riktigt talangfull kusk! Att de tuffaste motbuden står på bricka 13 och 15 försämrar ju inte direkt chanserna heller. Men jag kommer nog inte kunna lämna Hank Von Håleryd utanför systemet och funderar faktiskt på att låsa loppet på bara dessa två. Diva Deo har bara mött ston i de senaste V75-vinsterna men kan såklart duga gott här också även om det blir tufft från spår 13. Lärlingslopp brukar vara antingen favorit eller skräll så här låser jag antingen på de två eller plockar med många hästar. Rainbow Of Nando måste med vid gardering.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 12:22   #40
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

Tjenare!

Nu är min Analys till lördagens omgång publicerad i en egen tråd.
https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-a/#post516717

Finns även på min Blogg: http://v75tipset.bloggo.nu/


Ha det Gött
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 16:12   #41
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

2 Bellino B hade "allt kvar" genom mål senast. Är ännu bättre nu. Henriette Larsen kör till ledningen. Hästen kan en 13-tid. Det är vad värsta motståndarna på bakspåren kan.

Tre hästar är favoritstreckade till 20 %. Det räcker med en - spika Bellino B.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 17:32   #42
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det där är en intressant häst.
När han sitter fast i rygg ser han kanonbra ut, men de gånger han får chansen kan han ingenting.
Jag är ännu inte övertygad ...

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

2 Bellino B hade "allt kvar" genom mål senast. Är ännu bättre nu. Henriette Larsen kör till ledningen. Hästen kan en 13-tid. Det är vad värsta motståndarna på bakspåren kan.

Tre hästar är favoritstreckade till 20 %. Det räcker med en - spika Bellino B.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 18:44   #43
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
En större ram som sammanfattning av en analys behöver inte vara fel.
Men ett mindre solosystem är oftast intressantare.

Mvh Uffe
Vore trevligt att få en ranking utan spelvärde,så jag som är bland dom som göder potten har något att gå på
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 19:17   #44
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

- 2 Bellino B. (V75-2) är vi nöjda med de senaste loppen och därför prövar ni nu på V75. Henriette Larsen kör då Marc är på semester och Markus är avstängd men hon är lika erfaren som dom och har visat goda körkunskaper tidigare. Hästen har bra form för dagen och har mött bättre motstånd. De finns två hästar som sticker ut och kanske kan han få ett lopp i rygg på ledaren.

Det låter inte som att Conrad tror alls på ledning?
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-13, 19:32   #45
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Saxat ur Expressen:

– Jag hade inte så stora förväntningar
på honom men vi har ändrat på några
småsaker och de senaste månaderna
har Bellino B. blivit bättre och bättre.
Näst senast var han fyra i toppsällskap
och senast satt han fast med sparade
krafter på V75. Jag tror att han kan leda
runt om, säger Conrad Lugauer

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
- 2 Bellino B. (V75-2) är vi nöjda med de senaste loppen och därför prövar ni nu på V75. Henriette Larsen kör då Marc är på semester och Markus är avstängd men hon är lika erfaren som dom och har visat goda körkunskaper tidigare. Hästen har bra form för dagen och har mött bättre motstånd. De finns två hästar som sticker ut och kanske kan han få ett lopp i rygg på ledaren.

Det låter inte som att Conrad tror alls på ledning?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td