Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-14, 01:01   #6
CalPrim
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

Sanu Ö 45.5 yards, 4/5u 1.90 @ Unibet. Ingen tvekan för mig, spelas direkt! Sen återstår det och se om man har tänkt rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Behöver inte vara fel med Sanu. Enligt DVOA så är Seattle 30:e (av 32 lag) på att försvara mot #2 wide receivers.
Hade inte koll på den statistiken. Tack!

Gillar även Ö 51.5, 4/5u 1.98 @ Marathon. Som jag ser det så finns det ingen chans att Falcons D stoppar Wilson, får nog se ungefär lika mycket poäng från Seahawks som i week 6. Tror inte heller Seahawks kommer kunna hålla Falcons under 25. Möjligen att dom lyckas stoppa dom första 2Q men inte hela matchen. Skulle det hända kommer nog Seahawks göra 30-35 totalt istället, antingen genom någon TD från defense eller pga bra field position som Wilson inte slarvar bort i en såhär viktig match. Men för eller senare kommer Falcons vakna ifall det händer. Mest troligt kommer nog Falcons gå in och köra på från Start och räknar med runt 33 poäng för dom.

Hur jag än vrider och vänder på olika scenarion får jag det till ett lag mellan 30-37p och det andra med 20-27. Vem som får vad låter jag vara osagt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av CalPrim den 2017-01-14 klockan 01:02.
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat