Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-14, 13:58   #8
CalPrim
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 108
Sharp$: 3419
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Seahawks har gjort mycket färre poäng på bortaplan än på hemmaplan. Jag har svårt att se att dom kommer över 20 poäng. Atlanta har en bra publik och det är inte lätt att spela i deras dome.

Kan dessutom Seahawks defense vara med från början kan det bli jämnt. Man fick ju igång Rawls förra veckan och kan man fortsätta att springa med bollen så tuggar man klocka och kan hålla Ryan & Co från planen.

Jag ser betydligt större värde i underspelet. Kommer nog att spela både under samt att köpa upp linan i en parlay, kanske tillsammans med köpt lina med Patriots?
Falcons släpper i snitt till 27.8 poäng på hemmaplan (31:a plats), Seahawks gör i snitt 15.9 poäng på bortaplan (29:e plats). Så kasst hemma D mot kasst borta O. Men enligt mig helt klart mer potential i Seahawks O, dessutom har dom slutspelsvanan och tycker det känts som dom vaknar till när det vankas slutspel senaste säsongerna.

Det som talar för underspel enligt mig är att det är slutspel nu och försiktigare spel, men eftersom jag räknar med ett lag i en tidig relativt stor ledning så tror jag inte det kommer påverka så mycket när ena laget lär ösa på framåt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
CalPrim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat