Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-14, 20:19   #13
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Härligt med lite diskussion här i tråden.

Roligt också att vi har lite delade åsikter för det är ju så som diskussionen leder någon stans.

När alla sitter på samma tåg så brukar det ju alltid tåget köra rakt ut för stupet och allt skiter sig.

Förutom i NCAAF finalen i veckan där vi gamblers tydligen rånade bolagen nå brutalt när Clemson vann. Mer sånt!



Ingen har ännu trott på Seahawks i fågelmatchen men det gör jag, iaf bör dom hålla matchen jämn anser jag. Gillar spelet speciellt nu är linan gått upp till +6.5 vilket gör att man kan köpa upp den till ca 12 poäng för bra dubbelmaterial som jag gillar att arbeta med.

Tror Seahawks rutinerade lag kan steppa upp i såna här stora matcher som man gjort så många gånger. Att springspelet funkade så fint senast är också ett gott tecken då man kan styra matchen med ett fungerande springspel. Wilson kommer bli jagad, men behöver inte bli dödad om man kan springa bra med bollen idag igen och det bör väl gå mot Falcons kassa defense.

Falcons har såklart kapacitet med sin offensiv men man är inte vana med såna här stora matcher där allt står på spel.

Tror skrällchansen är ganska bra för Seahawks men nöjer mig med att plocka den köpta linan på Seahawks även om man är lite sugen på ML också till högt odds.

På totalen där ni har delade meningar så är jag inne på underspelet. Brukar kunna bli väldigt taktiskt i såna här matcher där man aldrig släpper på några spärrar. Ledande lag kommer döda tid, Seahawks kommer göra allt för att stänga ner Jones och samtidigt springa med bollen för att kontrollera matchen.




Det går inte hitta något som talar för att Patriots inte ska krossa i den sena matchen och det kan bli riktigt brutalt för Texans här om inte man presterar på 110%. Tror Pats kan göra 40 poäng själva så overspelet och Patriots ATS lutar det åt här!



Kommer bli jäkligt roligt och spännande denna helgen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Yoast (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat