Ämne: v64 Umåker
Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-15, 02:17   #3
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En fråga: en häst som bara gått monte innan (Blits B. V64-4) på riktigt bra tider jämfört med hur motståndarna travat: hur bedömer man det? Går det snabbare i monte utan sulky och är det tuffare på något sätt?

I övrigt så tycker jag det ser rätt svårt ut, varnar för Highland q sister i v64-5 som har bra smygform, 2a i rikstoton senast ifrån tillägg, 15 % just nu och även ett långskott i sista där jag hoppas att det blir lite körning ifrån början (någon kanske kan badkara fram om favoriten kommer till ledning enkelt eller inte åt mig? ;-) ) så att accelerate (1%) kan få komma bakifrån och svepa, drog en 16.0 runda på vinter underlag senast som 3a bakom Raz McKenzie på dagens distans, slog då bra hästar som Rondine Dasolo och Premier Kronos. Faktum är att den trivs allra bäst på vinter bana, snittar flera sekunder över sina vanliga banor rekord på vinter bana. Spår 8 avskräcker något men med lite klaff så .. :-)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat