Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-18, 12:15   #11
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Det är lite knepigt med spikarna ikväll. Den jag först fastnade för var Volontary Simplicity, men den har ju blivit stor favorit idag då flera tidningar tippar den. Swimming Pool är intressant, men har dåligt spår, Dynamite Light vinner nog om den trampar iväg, men är väldigt stor favorit, Mr. Perfection skulle ha toppchans från ett framspår, nu är det tufft på kort distans. Här är det stort skrik på Coffie U.N.G. Lärlingsloppet är inget spiklopp. Withma är jag inne på att spika. De flesta gör sparlopp mellan henne och favoriten. Bakom dessa finns roliga skrällbud. Kan vara värt att ta med några. Omgångens andra stora skrik är på Lobster's Sam. Får Mellby Duke sitt lopp så vinner den nog. Även Angle Of Attack är tidig från spets. Jag gillar inte att spika i sista, men rankar i alla fall Natalie De Vie först. Kan vara en kul chansspik. Läget är dåligt, men den är ju snabb ut. Enligt Stig H. på väg upp, men inte på topp ännu. Perfekt omgång för reducerat system. U-hästarna är inget problem, det gäller dock att hitta rätt spikar och sparlopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat