Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-20, 09:37   #18
dingo1337

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
AVD 5 Fossens Bonus.
Jag har för mig att det var väl tänkt att han skulle gå till vintervila redan efter starten på Färjestad sist men man valde ändå att ställa upp i finalen. Går man ut nu bara för att det är hemmaplan eller vad är tanken ? Är han tillräckligt vässad för detta ? Han har behövt lopp förr innan han tävlat på topp. Nån som har mer info angående detta ?
"- Han har inte gått några hårdare jobb efter senast men han har tränat på hela tiden och allt känns helt normalt så förberedelserna har varit bra. Det finns ingenting som tyder på att han inte kommer att vara lika bra som tidigare på lördag."

"Laddning från start kommer det att bli. Fossens Bonus lottades till spår tre och därifrån är siktet inställt på ledningen.
- Spåret är jättebra. Jag vet inte riktigt hur snabba de är invändigt men vi borde vara en bra rygg att få. Vi får köra från början i alla fall så får vi se vad som händer sedan. Jag tror på toppchans."

Jag hoppas att Björn vill försöka svara upp innanför. Får väl höra vad björn säger ikväll. Släpper han så är loppet över.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat