Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-20, 05:52   #16
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Varför diskutera ett lopp som redan är klart.Sex övriga lopp att lösa men ser ut som klen utdelning.
Finns tre klara spikar vinner dom så är det inget på femmor och sexor att hämta
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 08:21   #17
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

AVD 5 Fossens Bonus.
Jag har för mig att det var väl tänkt att han skulle gå till vintervila redan efter starten på Färjestad sist men man valde ändå att ställa upp i finalen. Går man ut nu bara för att det är hemmaplan eller vad är tanken ? Är han tillräckligt vässad för detta ? Han har behövt lopp förr innan han tävlat på topp. Nån som har mer info angående detta ?
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 08:37   #18
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
AVD 5 Fossens Bonus.
Jag har för mig att det var väl tänkt att han skulle gå till vintervila redan efter starten på Färjestad sist men man valde ändå att ställa upp i finalen. Går man ut nu bara för att det är hemmaplan eller vad är tanken ? Är han tillräckligt vässad för detta ? Han har behövt lopp förr innan han tävlat på topp. Nån som har mer info angående detta ?
"- Han har inte gått några hårdare jobb efter senast men han har tränat på hela tiden och allt känns helt normalt så förberedelserna har varit bra. Det finns ingenting som tyder på att han inte kommer att vara lika bra som tidigare på lördag."

"Laddning från start kommer det att bli. Fossens Bonus lottades till spår tre och därifrån är siktet inställt på ledningen.
- Spåret är jättebra. Jag vet inte riktigt hur snabba de är invändigt men vi borde vara en bra rygg att få. Vi får köra från början i alla fall så får vi se vad som händer sedan. Jag tror på toppchans."

Jag hoppas att Björn vill försöka svara upp innanför. Får väl höra vad björn säger ikväll. Släpper han så är loppet över.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 09:16   #19
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Finns tre klara spikar vinner dom så är det inget på femmor och sexor att hämta
Finns inget "klart" inom travet. Det borde vi ha lärt oss genom åren.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spiifii (+10)
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 09:29   #20
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
"- Han har inte gått några hårdare jobb efter senast men han har tränat på hela tiden och allt känns helt normalt så förberedelserna har varit bra. Det finns ingenting som tyder på att han inte kommer att vara lika bra som tidigare på lördag."

"Laddning från start kommer det att bli. Fossens Bonus lottades till spår tre och därifrån är siktet inställt på ledningen.
- Spåret är jättebra. Jag vet inte riktigt hur snabba de är invändigt men vi borde vara en bra rygg att få. Vi får köra från början i alla fall så får vi se vad som händer sedan. Jag tror på toppchans."

Jag hoppas att Björn vill försöka svara upp innanför. Får väl höra vad björn säger ikväll. Släpper han så är loppet över.
Jag kommer ihåg loppet på Bjerke 161119 där Tripolini V.P hade spår 2 och Fossens Bonus hade spår 3 och den gången var det nära men han kom aldrig förbi nr. 2. Då var det visserligen 1609m och hård körning var att vänta. Jag är dock tveksam om Thai Navigator verkligen är så snabb ut men osvuret är bäst.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 10:21   #21
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Jag kommer ihåg loppet på Bjerke 161119 där Tripolini V.P hade spår 2 och Fossens Bonus hade spår 3 och den gången var det nära men han kom aldrig förbi nr. 2. Då var det visserligen 1609m och hård körning var att vänta. Jag är dock tveksam om Thai Navigator verkligen är så snabb ut men osvuret är bäst.
Kanske kan 1 Emmet Brown spetsa ? Vi såg ju i onsdags, då 1 Axel Wadd, mot alla odds, lyckades spetsa !

Senast redigerad av spalato den 2017-01-20 klockan 10:22.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 12:00   #22
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Kanske kan 1 Emmet Brown spetsa ? Vi såg ju i onsdags, då 1 Axel Wadd, mot alla odds, lyckades spetsa !
Ja, vid en snabb titt, så har han spetsat flera gånger för Adielsson. Den får man nog kolla upp mer i lopp-arkiven.
*Edit* Den har dock galopp i programraden från just innerspår.

Senast redigerad av Enkelrad den 2017-01-20 klockan 12:03.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 12:23   #23
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Ja, vid en snabb titt, så har han spetsat flera gånger för Adielsson. Den får man nog kolla upp mer i lopp-arkiven.
*Edit* Den har dock galopp i programraden från just innerspår.
Den har BARA galopp i raden från innerspår.

Tror JU har sagt att han inte ska ladda med tanke på detta.

Själv kommer jag spika Fossens Bonus som känns som en annan häst efter knips knips och hoppas verkligen att man får höra orden "pisk", "Goop" och "bike" hela eftermiddagen i liven.
Hoppas dessutom att man hör mindre av "skor runt om" i samma meningar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 13:03   #24
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

avd1. Forecast blev ett skrik senast, måste ju få vinna lopp snart.

avd2. nr 3 missgynnades av omstarten senast, kom iväg bra i första försöket och i ledningen biter den ifrån sig bra. 4%

avd3. OPT vinner väl men miljonerna ligger i om han faller. Royal Fighter har ju slagit av Mosaiq face (namnet) och Nuncio ifjol när han vann från dödens på den förstnämde, vem hade trot det då? Hästen brukar vara väl i ordning efter vila och fick ett halvt lopp i sig senast, normalt vinner OPT men större favoriter har ju torskat, det finns inte några klara eftersom trav är trav allt kan hända.

avd4.
Bellfaks vinner troligen igen, helt överlägsen kapacitetmässigt..

avd5.
Emmet Brown vann trots dubbla galopper senast (skall ju inte gå) 4%

avd6.
Scampi öppnade förvånade bra senast och skall räknas med sin fina form från perfekt läge igen.

avd7.
Bahrat har sätt fin ut på slutet och rundar nog många igen om kanske alla?
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 14:47   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 757
Sharp$: 37641
Standard

Jag har funderat på om det går att slå OTP, men nej, det går inte. Royal Fighter med skor=kört. Värst emot är Thai Broadway, men läget är helt fel. Det blir nog ett snabbjobb från start till mål för favoriten. Samma sak med Fossens Bonus. Hästen har aldrig varit bättre. Har han en dålig dag, vilket känns långsökt, så räknas Thai Navigator, Petter Rags och Orion Tilly tidigt. Tredje stora favoriten Bellfaks är den som känns mest sårbar från ett svårt läge. Det får inte häxa för mycket på vägen. Titan Brodde i andra loppet låter det ju nästan klart på från Örjan. Spikbud.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 16:52   #26
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 422
Sharp$: 2450

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Vägen till framgång imorgon ligger nog i att spika Charming Soldier i första.
Antagligen spets, kort upplopp och han har tro på hästen.
Skiter det sig så har man alla fall gjort ett försök efter dom större kulorna.

Är inne på att Mood indigo vinner andra. Men är för rädd att spetshästen Arnold ska rinna undan. Sen vågar jag inte utelämna 12 Turnado Dream till 4%!!!
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 17:00   #27
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Har öppnat upp lite platser i laget! 10 andelar till imorgon

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/D53V-7KCE-28493
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 17:32   #28
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 326
Sharp$: 2492
Standard

Kan man gå emot On Track Piraten? Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 17:49   #29
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 135
Sharp$: 13590
Standard

Så här tror jag det blir i morgon

Avd1; Tycker Pharaon Face imponerat rejält och kan kanske till och med komma till ledningen om man trycker av från start. Vinner nog oavsett som det sett ut, spik nr 1.
Avd2 Örjan ser till att komma iväg felfritt och sedan är det över, spik nr 2!
Avd3: OTP, tack för kaffet, spik nr 3
Avd4: Utg på Bellfaks, alla bakom(Varning för Liheim Svarten med Björn)
Avd5: Alla, efter norska infon kan vem som helst vinna (Nakoda Goj vill jag varna lite extra för)
Avd6 Utg 3,5,6,8, alla bakom (Inte hundra på att Örjan hittar spets, Scampi kanske kan hitta dit?)
Avd7: Alla, väldigt svårlöst om nu inte Örjan vinner....
Lycka till i morrn!
hotshotknick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 20:59   #30
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Mikkelborg kommer för att köra en enda häst 10 Merles Simoni i sista avdelningen. Mina informatörer både i Sverige och Norge meddelar klart. Hon blir min andra spik till 22 % tillsammans med OTP.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), MatsE (+2), asgaya3141 (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td