Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-23, 07:33   #35
poppee

poppees avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1240

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Titta runt på denna sida och undrar om någon i huvud taget blivit en vinnande spelare med hjälp av deras material (http://www.bettingexchangeacademy.com/)

En grundkurs för 2500 kr med allmän information och programvara.
Sedan följer det väl ett tiotal till kurser för att bli proffs - om man nu blir det.
Kanske man får lägga ut 50.000 för lära sig hitta värdespel och då har man ju förlorat halva rullen på skitsnack - för sen när du ska förverkliga all information till praktik - så hinner du inte arbeta och sova utan att kolla olika värden för att lägga några enstaka spel.
Och vad tjänar man på det - förmodligen små summor pengar - för annars skulle dom ju inte starta en sida och sälja tillvägagångsätt som var otroligt lönsamma.

Tror dom där sidorna bara är en massa dravel.
Hahaha. Du ser ljust på världen hör jag. Jag kommer att gå någon av Peters kurser i höst. Jag kan rapportera om resultatet efter det, men just nu nöter jag in erfarenhet. Jag tror att jag ska vara en halvbra trader när jag väl sätter mig i skolbänken hos Peter för att få ut värde av kursen.

Förövrigt är januari den första månaden jag går plus efter två månader med minus. Jag blir bättre. Skål för det.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat