Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-01-10, 16:20   #31
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skotten84 Visa inlägg
888 PP är väldigt random, vissa behöver omsätta 5000 kr+ i veckan under längre perioder, vissa får den efter bara ett par veckor på 2000-3000. Lätt värt. Man får 500 kr refunds istället för 250, cashback varje vecka, plus en massor med PP erbjudanden på t ex tennis, dart osv. Jag fick PP ganska så lätt, det är bara att börja jaga deras refunds och kör 500 - 1000 kr på livebetting då och då och så får du den. Deras VIP status är betydligt mycket svårare att få har jag för mig.

Betsson VIP silver är 15 000 kr i månad, det borde jag nå nu den här månaden och förhoppningsvis bli uppgraderad vecka 1. Guld är 50 000 kr. Det låter mycket men om man sitter och kör varje dag så känns det mycket möjligt.
Hur får du fortsätta spela där om du är vinnande? Man blir ju limmad efter en handfull spel på samtliga Kambi-bookies.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 09:17   #32
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poppee Visa inlägg
Jag har bestämt mig för Peter Webb/Betangel (http://www.bettingexchangeacademy.com/) och Caan Barry (http://caanberry.com/).

Jag har köpt Caans kurs och hans videobibliotek. Han är mer pedagogisk än vad Peter är och jag anser att materialet är A-klass.
Hej och tack för länken, men hur vet man att man får valuta för pengarna.
Det framgår inte vad de olika kurserna kostar.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-20, 12:58   #33
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 116
Standard

Lägg till oesterlund11 på skype så kostar det dig 0kr istället. Mvh
Danniman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-21, 16:35   #34
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Titta runt på denna sida och undrar om någon i huvud taget blivit en vinnande spelare med hjälp av deras material (http://www.bettingexchangeacademy.com/)

En grundkurs för 2500 kr med allmän information och programvara.
Sedan följer det väl ett tiotal till kurser för att bli proffs - om man nu blir det.
Kanske man får lägga ut 50.000 för lära sig hitta värdespel och då har man ju förlorat halva rullen på skitsnack - för sen när du ska förverkliga all information till praktik - så hinner du inte arbeta och sova utan att kolla olika värden för att lägga några enstaka spel.
Och vad tjänar man på det - förmodligen små summor pengar - för annars skulle dom ju inte starta en sida och sälja tillvägagångsätt som var otroligt lönsamma.

Tror dom där sidorna bara är en massa dravel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maratonac (+5)

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2017-01-21 klockan 16:37.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 06:33   #35
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Titta runt på denna sida och undrar om någon i huvud taget blivit en vinnande spelare med hjälp av deras material (http://www.bettingexchangeacademy.com/)

En grundkurs för 2500 kr med allmän information och programvara.
Sedan följer det väl ett tiotal till kurser för att bli proffs - om man nu blir det.
Kanske man får lägga ut 50.000 för lära sig hitta värdespel och då har man ju förlorat halva rullen på skitsnack - för sen när du ska förverkliga all information till praktik - så hinner du inte arbeta och sova utan att kolla olika värden för att lägga några enstaka spel.
Och vad tjänar man på det - förmodligen små summor pengar - för annars skulle dom ju inte starta en sida och sälja tillvägagångsätt som var otroligt lönsamma.

Tror dom där sidorna bara är en massa dravel.
Hahaha. Du ser ljust på världen hör jag. Jag kommer att gå någon av Peters kurser i höst. Jag kan rapportera om resultatet efter det, men just nu nöter jag in erfarenhet. Jag tror att jag ska vara en halvbra trader när jag väl sätter mig i skolbänken hos Peter för att få ut värde av kursen.

Förövrigt är januari den första månaden jag går plus efter två månader med minus. Jag blir bättre. Skål för det.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 07:17   #36
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej ...
Jag tror jag väljer rätt Guru - en person som lever på sportbetting och har egen sportservice som ingen klagar på eftersom dom går med vinst.
Men det är inte det intressanta, utan att han börjat från botten i Las Vegas och gjort alla misstagen för att bli en vinnande spelare och han är inte som alla andra, utan går mot strömmen, för ska man lyssna på den stora massan som är förlorande spelare så kommer man ingenstans.
Gillar det faktum att han levt livets hårda skola.

Han beskriver ett tidigt Las Vegas och berättar om vem som satte oddsen för sport-böckerna, där samlas dom fem experter och bedömer en och samma match där t.ex. fem lappar visar att dom tippa likadant om vem som ska bli vinnare och förlorare.
KONTRA
Att man själv ska hitta kryphål och missar i sådana bedömningar är ju högst osannolikt med hjälp av statistik och matematik och bli en vinnande spelare.
Oddsen att man lyckas eller hittar en match per år är inte så höga.

Jag har råd att köpa hela paketet och skulle göra det om det fanns en sådan garanti som visa mig vem personen är och om det finns bevis på att personen är en vinnande spelare, men fortfarande återstår frågan och materialet som säljs gör köparen till vinnande spelare på rätt premisser.
Vill inte lägga pengar på hur man samlar statistik och använder matematiska uträkningar för att försöka slå eller vara bättre än huset eller bookies.
Finns inte en chans att det är rätt väg att gå.

Men om du kan nämna något av värde så kanske jag skulle överväga att bli medlem och köpa en kurs.
Tills dess håller jag mig till min bok jag köpt av en riktig spelare.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-01-23, 07:54   #37
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-22, 10:53   #38
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 352

YiiPii BetFair trading 201
Stats: 552 - 179 - 0
ROI: 111.64%
Vinstprocent: 75.51%

Standard

Lycka till ����
YiiPii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-22, 12:21   #39
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommit igång än?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-22, 17:57   #40
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 352

YiiPii BetFair trading 201
Stats: 552 - 179 - 0
ROI: 111.64%
Vinstprocent: 75.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Hej ...
Jag tror jag väljer rätt Guru - en person som lever på sportbetting och har egen sportservice som ingen klagar på eftersom dom går med vinst.
Men det är inte det intressanta, utan att han börjat från botten i Las Vegas och gjort alla misstagen för att bli en vinnande spelare och han är inte som alla andra, utan går mot strömmen, för ska man lyssna på den stora massan som är förlorande spelare så kommer man ingenstans.
Gillar det faktum att han levt livets hårda skola.

Han beskriver ett tidigt Las Vegas och berättar om vem som satte oddsen för sport-böckerna, där samlas dom fem experter och bedömer en och samma match där t.ex. fem lappar visar att dom tippa likadant om vem som ska bli vinnare och förlorare.
KONTRA
Att man själv ska hitta kryphål och missar i sådana bedömningar är ju högst osannolikt med hjälp av statistik och matematik och bli en vinnande spelare.
Oddsen att man lyckas eller hittar en match per år är inte så höga.

Jag har råd att köpa hela paketet och skulle göra det om det fanns en sådan garanti som visa mig vem personen är och om det finns bevis på att personen är en vinnande spelare, men fortfarande återstår frågan och materialet som säljs gör köparen till vinnande spelare på rätt premisser.
Vill inte lägga pengar på hur man samlar statistik och använder matematiska uträkningar för att försöka slå eller vara bättre än huset eller bookies.
Finns inte en chans att det är rätt väg att gå.

Men om du kan nämna något av värde så kanske jag skulle överväga att bli medlem och köpa en kurs.
Tills dess håller jag mig till min bok jag köpt av en riktig spelare.

MVH
Vad har det med trading att göra som killen frågade om i ursprungsfrågan ??
YiiPii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 07:44   #41
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Kommit igång.

Klockan är halv ett på natten här i Colorado. Hemma hos er är den 08.30. Min arbetsnatt börjar om en timme ungefär. Då går jag in och kollar oddsen på de galoppbanor som har tävlingar idag i England och Irland. Jag letar efter hästar som kommer att sjunka i odds under förmiddagen och jag brukar hitta en eller två som jag backar med ett par tusen.

Sen är det dags att kolla förutsättningarna för övrigt spel och lägga upp planen för resten av natten, det brukar ta en timme eller så. Därefter är det ledigt i några timmar. Jag har hyrt en kontorslokal inne i Grand Junction. Är jag där hittar jag på något att förkovra mig med, samla statistik eller kolla youtube-klipp om trading. Men i natt sitter jag hemma och då kommer jag att krypa ner och sova några timmar. Mmmmmm...

Vid 06.30 på morgonen börjar första loppet från Huntingdon och då kommer jag att sitta redo framför datorn. Vid den tiden har solen gått upp och jag har lite mer energi. Efter sista loppet är det mitt på dan här. Dags att ta sig en bit mat - middag för mig och frukost för tjejen, för att sedan sova bort dagen och börja om cykeln nästa kväll.

Efter tre månader här med trading på heltid kommer jag att vara bra på det här. Jag har nu svarta siffror efter att ha haft gröna siffror de första månaderna.

Katjing!
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 07:49   #42
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av YiiPii Visa inlägg
Vad har det med trading att göra som killen frågade om i ursprungsfrågan ??
Japp. Det var ett ointressant inlägg. Det finns alltid människor som inte tror på vad de nu väljer att inte tro på. Jag bryr mig inte. Jag håller på att utbilda mig till att bli en sportstrader och jag använder mig av tjänster som finns "där ute". Det funkar bra för mig.
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 09:18   #43
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 352

YiiPii BetFair trading 201
Stats: 552 - 179 - 0
ROI: 111.64%
Vinstprocent: 75.51%

Standard

Är det enbart Hästar du kommer sikta in dig på ??
YiiPii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 14:18   #44
 
poppees avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Vårby, Huddinge
Inlägg: 62
Sharp$: 1239

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Eftersom jag har hållit på med trav så länge i Sverige så känner jag mig mest hemma där och därför började jag med det. Något av det jag gillar med galoppen:

Det omsätts mycket pengar, ungefär 10 miljoner per race och det är ca 20-30 race om dagen.
Det är snabbt, ungefär ett race var 10:e minut.
Det mesta sker på dagtid 14.00-18.00 svensk tid, gör att jag kan ha ett normalt arbetsschema om jag jobbar heltid med detta.
Det är det svåraste spelet att bemästra, vilket gör att jag kan flytta över kunskaper i vissa delar till annan sport när/om jag vill.

Dessutom har jag hittat ett bra forum i England där de pratar om löpen i realtid, ger tips innan, utbildar under tiden, mm. Typ detta som jag just kopierade:

Andy Richmond [15:16]
Desperate stuff at Sedgefield - ground looks like a pudding......Strait Run just never went and turned that in as did Astrum on the run in.....

new messages
[15:16]
Horrible day John tbh.....

[15:17]
Could see Coole Charmer drifting a little in the next due to track position as Whitsundays is likely to go on with On The Road
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-23, 15:43   #45
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 8
Sharp$: 352

YiiPii BetFair trading 201
Stats: 552 - 179 - 0
ROI: 111.64%
Vinstprocent: 75.51%

Standard

På,vilket sätt menar du att det är det svåraste spelet att bemästra ??
YiiPii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td