Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-28, 09:09   #28
StayTheNight

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 274
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Två spetshästar kan fälla bergh.

Den första är 6.Fetiche Boko spets och slut tror jag var det inte jänkarvagn idag för första gången?.Bergh kör favoriten 13.Angel Rain.

Den andra hästen som fäller Berghs är 5.Queer Fish som aldrig har torskat i spets om jag minns rätt.Bergh storfavorit med 7.Digital Archive.

Lycka till.
Möjlig analys såklart. Men är det något som ställer till det i din första analys så är det nog hellre en galopp eller ordentlig toppstyrt. Pihlström säger ju själv att dem under normala omständigheter inte rubbar Robbans.
I din andra analys så tror jag för det första inte att Queen fish håller ut Digitalen...och om han nu mot förmodan lyckas med det och det blir en löpning utvändigt så törs jag nog ändå säga att vi tuggar ner honom från dödens.
Extremt låg puls och inte ett dugg tagen efter senaste loppet och det finns mer att plocka fram om så skulle behövas.
Som en aning partisk delägare så tror jag ändå att det är omgångens bästa vinstchans.

I övrigt kan ni ju vara vakna på Malkin i v4-2 som också delägs.
Känns kanon efter senaste starten och borde inte alls hamna lika tokigt på det som senast och ha goda möjligheter att hinna fram i god tid. Se gärna hans nästa senaste lopp.

Lycka till idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Grovport (+2), asgaya3141 (+2)
StayTheNight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat