Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73
Alla säger? Han är inte startsnabb? Var hittar du dom uppgifterna?
Master Crowe hade jänkarvagn i somras på Halmstad 27/6 men då var han sjuk.
|
Bäste Karlsson. Petri sa i veckan till skötaren av Master Crowe att han funderade på att prova jänkarvagn. Detta spred sig och flera tidningar skriver, att han ska gå med jänkarvagn. Kl 15 idag skriver signaturen Flaque "Guiden Express V75" här på Sharps i en ny tråd samma sak. Detta togs upp idag på atg.se i en intervju med Petri. Han mörkade först men på frågan - allvarligt nu, skall Master Crowe gå med jänkarvagn svarade Petri att han med största sannolikhet väntar med detta till finalen. Med mitt inlägg ville jag framföra till mina vänner på Sharps, att ryktet om jänkarvagn med största sannolikhet är fel.
Petri sa också, att hästen nog inte är snabb tillräckligt att ta ledningen här. Jag vet också, att Master Crowe var startsnabb i senaste starten. Men nu finns det snabba innanför och risken att hamna i dödens är stor.
Med mitt inlägg ville jag varna för att spika Master Crowe i morgon. Du vet att jag tidigare - liksom du - skrikit ut Master Crowe som stenklar. Jag hoppas - men är långt ifrån säker - att han vinner imorgon.