Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-02, 17:37   #16
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 146
Sharp$: 849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Såg inte någon tråd uppe ännu så jag tar tillfället i akt.

Vad tror folket om denna omgång på Åby? Open-stretch brukar ju resultera i lite roliga skrällar.

På mitt system blir första spiken M.T King of cash som har gjort fina insatser på senaste.

Fortsatt trevlig dag gott folk
bör nog byta spik då "kingen" får svårt vinna detta över 2100meter
gevgevgev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 20:06   #17
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 39
Sharp$: 355
Standard

Lutar åt spik på Basic samt Nothing but Class i avd 4&5, båda med kuskar som verkligen kan det här med att köra på Åby.

Den förstnämnde lär ju knappast vara lika hårt streckad när startbilen rullar på Lördag.. Goop löser nog det här trots lite taskigt läge bakom bilen.
Om helstängt och jänkarvagn på Nothing but Class så bör de spetsa rätt så enkelt från bra startspår, sedan ligger PU raklång i sulkyn och leder loppet runt om?

Möjligtvis kan ju vädret ställa till det lite, e.v regn och snöblask som kan ge en lurig bana. Får se på Lördag om man får tänka om lite..

Startat upp ett nytt Tillsammans lag, välkomna att gå med!
Endast V75, tänkte köra 200kr per andel.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/J49Q-YU97-31583

Senast redigerad av Andros den 2017-02-02 klockan 20:10.
Andros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-02, 20:44   #18
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Har någon koll på hur Even's First Boy fungerar i volten?
Går emot varje nerv i min kropp att spika Flemming på senaste.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 09:27   #19
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Törs man lämna Qahar utanför..? Har vunnit ALLA(?) lopp som han inte galopperat i.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 09:43   #20
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Törs man lämna Qahar utanför..? Har vunnit ALLA(?) lopp som han inte galopperat i.
Inte här iaf. Kapacitetmässigt är hästen överlägsen i klass II. Tror Torbjörn Jansson passar rätt bra som kusk på denna pålle. Skulle han sedan gå felfritt och vinna, så vill säkert Peter Andersson i V75 studion ge Jerringpriset till T.J.

Favoriten nr. 1 Can Lane är inte heller så säker på benen. 6 galopper på 11 starter. Törs du lämna den utanför ?
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 09:48   #21
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Inte här iaf. Kapacitetmässigt är hästen överlägsen i klass II. Tror Torbjörn Jansson passar rätt bra som kusk på denna pålle. Skulle han sedan gå felfritt och vinna, så vill säkert Peter Andersson i V75 studion ge Jerringpriset till T.J.

Favoriten nr. 1 Can Lane är inte heller så säker på benen. 6 galopper på 11 starter. Törs du lämna den utanför ?
Avec Wine också osäker men ingen som jag lämnar utanför efter att ha sett det senaste loppet. Har de fyra hästarna just nu. Kanske plockar med någon C-häst också. Björn upp på bowling kan ju vara spännande trots läget. Har aldrig startat från bakspår tidigare.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 11:38   #22
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Spelade nyss den här raden. Vill/kan inte förklara mina kriterier...

Men tog INTE lång tid att ta ut dom

V75
Inlämnat: 2017-02-03, 12:32
Åby
Lördag 2017-02-04
Start: 16:20
Kostnad: 2,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5
2: 2 Amphibian Madness
3: 3 Global Seduction
4: 7 Basic
5: 7 VästerboontheNews
6: 1 Can Lane
7: 2, 5

2x1x1x1x1x1x2 = 4 rader.
4 x 1 x 0,50 kr = 2,00 kr.
Totalt: 2,00 kr.
Rättningskod: FKP HHG FTP

Lycka till alla.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 12:57   #23
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 224
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andros Visa inlägg
Är det fler hästar än MT King of cash & Master Crowe som ska starta i finalerna nästa helg?? Tacksam om nån har koll på det..
Finalklara till nästa helg såvitt jag kan se :

Silver
Hertig Shim, Emmett Brown.

Klass 1
MT King of Cash, Global Signature.

Gulddivisonen
Increased W., Nothing but class, Highspeed Call, Västerboonthe news,
Obi Wan, Olympic Kronos.

Klass 2
Ingen såvitt jag ser Avec Vine dock plus med täta starter ...(?)

Bronsdivisionen
Digital Archive, Västerbo hard cash, Master Crowe.

Kan ha missat någon men dessa är i alla fall klara enligt listan som Helge bifogat.

Känn på den !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), oggeb (+1)

Senast redigerad av affe56 den 2017-02-03 klockan 13:24.
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 15:28   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

"Alla" säger, att min halvbror Master Crowe (vi har samma mamma) skall gå med jänkarvagn ffg. Den uppgiften skall du ta med en nypa salt. Puro säger, att han med största sannolikhet går med sin vanliga vagn.
Några saker man bör tänka på är, att kusken hittills aldrig ryckt tussarna På Master Crowe, han är inte startsnabb och får förmodligen gå i dödens och att hästen är inkvalad till finalen. Där ska han gå med jänkarvagn och där rycker man tussarna om det behövs.

Master Crowe har enorm vinnarskalle och kan vinna. Jag spikar inte utan streckar 1,5,8 och 9. 2 Hades Håleryd är enligt min mening överstreckad och blir möjligen femtestreck.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Carlssonae (+5), asgaya3141 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 15:46   #25
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13248
Standard

Själv spikar jag OBI WAN i ett svårt lopp
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 16:50   #26
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 58
Sharp$: 719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
"Alla" säger, att min halvbror Master Crowe (vi har samma mamma) skall gå med jänkarvagn ffg. Den uppgiften skall du ta med en nypa salt. Puro säger, att han med största sannolikhet går med sin vanliga vagn.
Några saker man bör tänka på är, att kusken hittills aldrig ryckt tussarna På Master Crowe, han är inte startsnabb och får förmodligen gå i dödens och att hästen är inkvalad till finalen. Där ska han gå med jänkarvagn och där rycker man tussarna om det behövs.

Master Crowe har enorm vinnarskalle och kan vinna. Jag spikar inte utan streckar 1,5,8 och 9. 2 Hades Håleryd är enligt min mening överstreckad och blir möjligen femtestreck.
Alla säger? Han är inte startsnabb? Var hittar du dom uppgifterna?
Master Crowe hade jänkarvagn i somras på Halmstad 27/6 men då var han sjuk.
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 16:56   #27
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Törs man lämna Qahar utanför..? Har vunnit ALLA(?) lopp som han inte galopperat i.
Klarar inte Örjan av att få den där att gå felfritt så är jag tveksam till att Jansson har nån större lycka.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 17:28   #28
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1400
Standard

Kör spik på Basic, Då Björn kör fram och får överta ledningen och helst på Åby där det finns Open-skräck!

Det andra spiket blir en Open-skräck vinnare och då i Magic Happens med ett passande namn, Samt att det är Peters bästa chans!

Tredje spiket är Hades Håleryd, Spets och slut, Helst då Master Crowe är klar för finalen och kommer inte att trycka på i dödens för att vinna...
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 17:40   #29
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson73 Visa inlägg
Alla säger? Han är inte startsnabb? Var hittar du dom uppgifterna?
Master Crowe hade jänkarvagn i somras på Halmstad 27/6 men då var han sjuk.
Bäste Karlsson. Petri sa i veckan till skötaren av Master Crowe att han funderade på att prova jänkarvagn. Detta spred sig och flera tidningar skriver, att han ska gå med jänkarvagn. Kl 15 idag skriver signaturen Flaque "Guiden Express V75" här på Sharps i en ny tråd samma sak. Detta togs upp idag på atg.se i en intervju med Petri. Han mörkade först men på frågan - allvarligt nu, skall Master Crowe gå med jänkarvagn svarade Petri att han med största sannolikhet väntar med detta till finalen. Med mitt inlägg ville jag framföra till mina vänner på Sharps, att ryktet om jänkarvagn med största sannolikhet är fel.

Petri sa också, att hästen nog inte är snabb tillräckligt att ta ledningen här. Jag vet också, att Master Crowe var startsnabb i senaste starten. Men nu finns det snabba innanför och risken att hamna i dödens är stor.

Med mitt inlägg ville jag varna för att spika Master Crowe i morgon. Du vet att jag tidigare - liksom du - skrikit ut Master Crowe som stenklar. Jag hoppas - men är långt ifrån säker - att han vinner imorgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3), Carlssonae (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-03, 21:13   #30
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-6

I det här loppet är jag kluven.
Om jag vore fattig skulle jag spika 2 Magic Happens. Han är enligt pappa Peter en bättre häst än favoriten 1 Can Lane. 2 har mindre än hälften så många streck som 1. 1 tar ledningen med 2 i vinnarhålet. Det är lång distans och 2 vinner på OS.

Kanske streckar jag även 3, som var dunderfin efter galopp senast. 6 var en dyring på auktion och har fyra raka. 8 är 50 m bättre än konkurrenterna men är stressad och hoppar när som helst - lång distans är fördel. 11 är ett måstestreck vid gardering av 2.

Antingen spik 2. Eller 1,2,3,6,8 och 11.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td