Då var det fredag igen och dags för Serie A

Omgången inleds med Napoli - Genoa ikväll fredag och jag tror detta kan bli en väldigt underhållande match.
Napoli kommer fick en rejäl islossning borta mot Bologna förra helgen och vann med 7-1! Man fick dock Callejon och Hysaj avstängda. Enligt Italienska medier ser det ut att bli Giaccherini som tar Cellejons plats men man har även Milik som kommit tillbaka från skada och även Pavoletti som värvades in under vinterfönstret från just Genoa så där finns det bredd.
Maggio kommer ersätta Hysaj som högerback vilket helt klart är en nedgradering men man får tillbaka mittbacken Koulibaly som varit och spelat AFCON, stort plus där.
Genoa då, de är inne i en otroligt dålig period just nu och det har märkts att man tappat både Pavoletti och Rincon och inte riktigt lyckats ersätta dem. Hiljemark har kommit in men jag tycker han passar bättre in på ett tremannamittfält.
Genoa spelar ett offensivt 3-4-3 och man har haft stora problem med defensiven i de senaste matcherna och släppt in 14 mål på de senaste fem matcherna.
Till denna match har man försvararen Izzo avstängd och man har fortsatt deras viktiga målvakt Perin skadad. Tunga tapp defensivt.
Jag tror att Genoa kommer fortsätta bjuda på ytor och mot Napoli som just nu kanske har det bästa anfallsspelet i hela ligan tror jag man kommer få det otroligt tufft.
Jag har spelat Napoli -1.5 som i skrivande stund finns till 1.99 och jag tycker den är spelbar ända ner till 1.80.
Kan återkomma med fler spel. BOL