Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-05, 16:53   #31
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Krysset ligger runt 4.00. Skulle Juventus stiga till 1.70 tycker jag det är värde i den. 27 raka vinster för Juve på hemmaplan.
Kommer nog vara otroligt motiverade ikväll. Dels för att de torskade mot Inter på bortaplan men också för att man vill ha ett försprång nu när CL drar igång igen.

Båda lagen är i princip skadefria det är Juve som saknar Lemina och Benatia men är inga tapp av betydelse.
Pratas om att Inter kommer köra en trebackslinje med Murillo - Medel - Miranda. Känns ju lite konstigt att Inter skulle ändra backlinjen nu när de haft en bra period. Men kan bli spel när elvorna kommer ut.

Fint med lite vinster idag. Vinst på Samp +0.75 och Lazio -0.5 samt push på Chievo +0
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2017-02-05 klockan 16:56.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-10, 10:01   #32
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Då var det fredag igen och dags för Serie A
Omgången inleds med Napoli - Genoa ikväll fredag och jag tror detta kan bli en väldigt underhållande match.

Napoli kommer fick en rejäl islossning borta mot Bologna förra helgen och vann med 7-1! Man fick dock Callejon och Hysaj avstängda. Enligt Italienska medier ser det ut att bli Giaccherini som tar Cellejons plats men man har även Milik som kommit tillbaka från skada och även Pavoletti som värvades in under vinterfönstret från just Genoa så där finns det bredd.
Maggio kommer ersätta Hysaj som högerback vilket helt klart är en nedgradering men man får tillbaka mittbacken Koulibaly som varit och spelat AFCON, stort plus där.

Genoa då, de är inne i en otroligt dålig period just nu och det har märkts att man tappat både Pavoletti och Rincon och inte riktigt lyckats ersätta dem. Hiljemark har kommit in men jag tycker han passar bättre in på ett tremannamittfält.
Genoa spelar ett offensivt 3-4-3 och man har haft stora problem med defensiven i de senaste matcherna och släppt in 14 mål på de senaste fem matcherna.
Till denna match har man försvararen Izzo avstängd och man har fortsatt deras viktiga målvakt Perin skadad. Tunga tapp defensivt.

Jag tror att Genoa kommer fortsätta bjuda på ytor och mot Napoli som just nu kanske har det bästa anfallsspelet i hela ligan tror jag man kommer få det otroligt tufft.

Jag har spelat Napoli -1.5 som i skrivande stund finns till 1.99 och jag tycker den är spelbar ända ner till 1.80.

Kan återkomma med fler spel. BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 09:54   #33
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Napoli satt utan några större besvär. Visst fick man slita lite mer än vad jag hade räknat med men Genoa lyckades knappt skapa en riktig målchans under hela matchen.

Klickat Atalanta -0,75 imorgon. Den finns till runt 2.07 i skrivande stund och tycker den är spelvärd ner till 1.90
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5), smak (+5)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 10:56   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Veckans spel måste ju vara Torino emot Pescara. Så dåliga som Pescara varit på senaste tiden alltså. Och torino är ju kalasbra hemma, lite sämre form men fortfarande bara Juve som vunnit på stadio olimpico.. och då stod det 1-1 till minut 82.

Görs en hel del mål dessutom, 24 på 11 hemmamatcher.

Saknas en del spelare, men Belotti och Falque och Benassi, topptrion är med.

-1.25 @ ~1.9, känns rimlig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-11, 12:10   #35
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Har varit inne på Torino också men enligt mig så överpresterade Torino lite i höstas och nu med ett par spelare borta så har jag inte plockat än iaf.

Men som du säger. Deras trio i fram är otroligt vass och Pescara ligans sämsta lag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-12, 09:11   #36
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Valt att klicka UC Sampdoria -0.5 (Asian) till 2.03 idag också.

Spelbar ner till 1.95.
Tror inte Bologna kommer studsa tillbaka på bortaplan mot Samp. Samp fått lite vind i seglen och har bra spets framåt där jag tror Krafth och hans kollegor i Bolognas backlinje kommer få problem med.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-12, 14:21   #37
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Veckans spel måste ju vara Torino emot Pescara. Så dåliga som Pescara varit på senaste tiden alltså. Och torino är ju kalasbra hemma, lite sämre form men fortfarande bara Juve som vunnit på stadio olimpico.. och då stod det 1-1 till minut 82.

Görs en hel del mål dessutom, 24 på 11 hemmamatcher.

Saknas en del spelare, men Belotti och Falque och Benassi, topptrion är med.

-1.25 @ ~1.9, känns rimlig.
3-0 Torino på en kvart, där fick man för att man inte vågade på grund av att de saknade ett par nyckelspelare och tänkte se matchbilden och plocka live.

Snyggt spel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-12, 21:56   #38
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Vinst på både Atalanta -0.75 och Samp -0.5
På återseende nästa helg!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+10)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-17, 13:41   #39
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Inter -0.5 spelabar från 1.78 och Roma -1.25 spelbar från 1.93 är klickat i helgen.
Återkommer kanske med något mer spel och lite text.

Inter -0.5 ligger just nu runt 1.78 i Asien men finns till 1.80 på Bet365 och 1.85 på Coolbet
Lazio -0.5 finns till 1.78 på Coolbet vilket också är spelbart i min bok. Asienbolagen har runt 1.70

BOL
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+5), smak (+5), Cicero (+5)

Senast redigerad av Seebbo den 2017-02-17 klockan 13:48.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-18, 21:49   #40
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 42
Sharp$: 1005
Standard

Skulle även säga att +1.70 på Sampdoria är på gränsen till spelvärt. Hela truppen tillgänglig, god form och möter notoriskt bortasvaga Cagliari. Ö- lag brukar få det svårt på fastlandet
Cicero är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-18, 22:12   #41
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Håller med, har lean mot dem men inte klickat än. Oddsen har legat ganska stadigt också så väntar in elvorna där alternativt att -0.75 går upp några punkter till runt 1.98. Hade velat se Schick från start för Sampdoria han har vart riktigt bra det senaste.

Förövrigt vinst på Lazio -0.5 som stack ut på Coolbet. Vann ganska komfortabelt med 1-2. Man var fortsatt ineffektiva och hade lite tur att man lyckades kvittera till 1-1 efter Empolis drömmål men Empolis anfallsspel har ju väldigt mycket mer att önska och utöver målet lyckades man inte skapa några direkta farligheter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2017-02-18 klockan 22:14.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 10:52   #42
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Förövrigt vinst på Lazio -0.5 som stack ut på Coolbet. Vann ganska komfortabelt med 1-2. Man var fortsatt ineffektiva och hade lite tur att man lyckades kvittera till 1-1 efter Empolis drömmål men Empolis anfallsspel har ju väldigt mycket mer att önska och utöver målet lyckades man inte skapa några direkta farligheter.
Förstår jag dig rätt att ett ineffektivt lag i underläge med turen att kvittera vinner sedan komfortabelt?
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 11:29   #43
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Pescara - Genoa kl. 15.00 söndag 19/2


3 st. intressanta statistik och värdespel i matchen mellan Pescara - Genoa.

SPEL 1

Över 5 st. kort, AH, exakt 5 st. kort ger insatsen åter.
Odds: 1,90 bet365
Värdering: 5 av 5

Motiveringar:

* Pescara's matcher denna säsongen har i genomsnitt fått 5,25 st. kort per match.

* Genoa matcher denna säsongen har i genomsnitt fått 5,75 st. kort per match.

* Domaren i denna matchen är Eugenio Abbattista som har visat upp 158 st. kort i 30 st. matcher, ett snitt på 5,27 st. kort per match.

SPEL 2

Genoa, över 2,5 st. kort
Odds: 2,08 Unibet
Värdering: 3 av 5

Motiveringar:

* Genoa över 2,5 st. kort till oddset 2,08 är ett grymt bra värdespel. Genoa som har sämsta disciplin-statistiken i ligan snittar 3,29 st. kort per match.

* Domaren i denna matchen är Eugenio Abbattista som har visat upp 158 st. kort i 30 st. matcher, ett snitt på 5,27 st. kort per match.

SPEL 3

Rött kort = Ja
Odds: 3,80 Unibet
Värdering: 1 av 5

Motiveringar

* Bägge lagen har mötts vid 48 tillfällen och då fått rött kort vid 15 av dessa vilket motsvarar ett odds på 3,125...här får vi oddset 3,80 = värdespel.

* Domaren i denna matchen är Eugenio Abbattista som har visat upp 158 st. kort i 30 st. matcher, ett snitt på 5,27 st. kort per match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+5), Staketkusken (+10), smak (+5)

Senast redigerad av Migge den 2017-02-19 klockan 13:32. Anledning: Felskrivet på antal kort i spel 1, stod Ö 5,5 istället för Ö 5
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 11:34   #44
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Snyggt rekat Migge! Ryggar ö 5,5. Men upptäckt att min "husbookie" Bet365 inte har röda kort och/eller spelarkort. Någon som vet varför?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-19, 11:39   #45
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pettzon2 Visa inlägg
Förstår jag dig rätt att ett ineffektivt lag i underläge med turen att kvittera vinner sedan komfortabelt?
Man kan vända det så också men turen i kvitteringen låg i att man lyckades kvittera precis efter Empolis ledningsmål. Det var snarare Empoli som lyckades med ett drömmål turligt nog. 1-2 var i underkant och Lazio lyckades skapa tillräckligt med lägen för att göra minst två mål i matchen. Sen om man gör dem när det står 1-0 eller 0-0 tycker jag inte spelar så stor roll. Man skapar chanser och tillslut kommer utdelningen rättvist
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td