Citat:
Ursprungligen postat av Viroid
Sätter du kravet till 4 rätt på enkelraden, så blir det ju inte så ofta det sitter...
Som du är inne på skall du kanske försöka jaga lite smalare om du kör själv. Det behöver inte vara fel att t.ex. försöka skära bort en del rader med lågt spelvärde (stor risk för jackpott), ersätta den fjärde A-hästen i kravet med krav på att en extra spelvärd häst skall gå in istället eller varför inte hederlig slumpreducering? Jag har personligen hellre 50% chans till sju rätt med rimliga krav, än 100% chans med mycket tuffa krav.
|
När jag spelade matematiskt, så kändes det inte som man fick ut så mycket av att spela ett större system för låt säga 2500kr kontra 500kr:s system. Däremot känns det som det är väldigt stor skillnad mellan 500kr och 2000kr reducerat. Hade jag spelat 2000kr:s hade 7an suttit de tre senaste veckorna. Dock skulle variansen kännas jobbig i längden. Torska 10k vissa månader när man är i svacka eller oturen grinar en i ansiktet är lite små segt.
Får försöka spela lite smalare med krav på 3A-hästar. Lyckas man få in en 50-100k vinst så kan man gå upp i systemstorlek i jakten på en första miljonvinst.