Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012
Hej ...
Jag tror jag väljer rätt Guru - en person som lever på sportbetting och har egen sportservice som ingen klagar på eftersom dom går med vinst.
Men det är inte det intressanta, utan att han börjat från botten i Las Vegas och gjort alla misstagen för att bli en vinnande spelare och han är inte som alla andra, utan går mot strömmen, för ska man lyssna på den stora massan som är förlorande spelare så kommer man ingenstans.
Gillar det faktum att han levt livets hårda skola.
Han beskriver ett tidigt Las Vegas och berättar om vem som satte oddsen för sport-böckerna, där samlas dom fem experter och bedömer en och samma match där t.ex. fem lappar visar att dom tippa likadant om vem som ska bli vinnare och förlorare.
KONTRA
Att man själv ska hitta kryphål och missar i sådana bedömningar är ju högst osannolikt med hjälp av statistik och matematik och bli en vinnande spelare.
Oddsen att man lyckas eller hittar en match per år är inte så höga.
Jag har råd att köpa hela paketet och skulle göra det om det fanns en sådan garanti som visa mig vem personen är och om det finns bevis på att personen är en vinnande spelare, men fortfarande återstår frågan och materialet som säljs gör köparen till vinnande spelare på rätt premisser.
Vill inte lägga pengar på hur man samlar statistik och använder matematiska uträkningar för att försöka slå eller vara bättre än huset eller bookies.
Finns inte en chans att det är rätt väg att gå.
Men om du kan nämna något av värde så kanske jag skulle överväga att bli medlem och köpa en kurs.
Tills dess håller jag mig till min bok jag köpt av en riktig spelare.
MVH
|
Vad har det med trading att göra som killen frågade om i ursprungsfrågan ??