Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-23, 08:44   #41
poppee

poppees avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1240

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Kommit igång.

Klockan är halv ett på natten här i Colorado. Hemma hos er är den 08.30. Min arbetsnatt börjar om en timme ungefär. Då går jag in och kollar oddsen på de galoppbanor som har tävlingar idag i England och Irland. Jag letar efter hästar som kommer att sjunka i odds under förmiddagen och jag brukar hitta en eller två som jag backar med ett par tusen.

Sen är det dags att kolla förutsättningarna för övrigt spel och lägga upp planen för resten av natten, det brukar ta en timme eller så. Därefter är det ledigt i några timmar. Jag har hyrt en kontorslokal inne i Grand Junction. Är jag där hittar jag på något att förkovra mig med, samla statistik eller kolla youtube-klipp om trading. Men i natt sitter jag hemma och då kommer jag att krypa ner och sova några timmar. Mmmmmm...

Vid 06.30 på morgonen börjar första loppet från Huntingdon och då kommer jag att sitta redo framför datorn. Vid den tiden har solen gått upp och jag har lite mer energi. Efter sista loppet är det mitt på dan här. Dags att ta sig en bit mat - middag för mig och frukost för tjejen, för att sedan sova bort dagen och börja om cykeln nästa kväll.

Efter tre månader här med trading på heltid kommer jag att vara bra på det här. Jag har nu svarta siffror efter att ha haft gröna siffror de första månaderna.

Katjing!
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat