Citat:
Ursprungligen postat av hoola
När den ENDE konkurrenten värd namnet galopperar och "2. M.T King of Cash är känd för sin styrka och inte sin speed" då SKALL man gå fram tidigt och inte vänta till tredje spår i sista sväng.
|
Fortsätter att hålla med Hoola. Det handlar inte ens om att jag har förlorat eller spelat fel. Jag är inte grinig heller för den delen.
Men man var tydlig med att man tar detta loppet seriöst. I VARJE start har Johan kört runt korvkiosken om det så krävs för att komma fram utvändigt ledaren. Kanske ville han köra snällt?
Men som föregående sa, är hästen känd för sin styrka. Jag tycker det är en tydlig bortkörning och faktum är att hästen är minst 60m bättre än övriga i detta lopp. Kanske är det jag som har överskattat den dock?
Det luktar mygel långa vägar dock. Pappa sitter i ledningen, men VET att Lövgren har hoppat bort sig. Jag tycker han skall köra fram utvändigt. Därifrån vinner han. Far och son lurade oss upp på läktaren, fint vinnarodds och tvillingen var gjuten så som Johan körde. Ja jag anklagar dem. För detta var bedrövligt oavsett.